Baş Direktorun köməkçisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə üzrə öhdəliklər
- Daxili və xarici görüşlərin koordinasiyasını təmin etmək.
- Telefon zənglərinə nəzakətli və peşəkarcasına cavab vermək
- Gündəlik iclasları planlaşdırmaq
- Direktorun adminstrativ fəaliyyətinin təşkilati-texniki təminatı,
- Direktorun adına gələn sənədləri qəbulu , qəbul edilmiş qərara uyğun olaraq sənədlərin icra olunması üçün müvafiq bölmələrə və ya qərarı bilavasitə icra edəcək şəxslərə çatdırmaq;

Tələblər:
- Ali təhsil
- Kompüter bilikləri üzrə : MS Office
- Təşkilatçılıq, təqdimat bacarıqlar
- Azərbaycan, İngilis və Rus dillərini mükəmməl bilməlidir;
- Ofis orqtexnikası ilə işləmə bacarığı
- Direktor köməkçisi vəzifəsində 3 ilə qədər təcrübəsi olan

Maraqlananlar CV-lərini hr@rdm.az ünvanına “mövzu” yerində “Baş Direktorun köməkçisi ” qeyd edərək yönləndirə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 2021-07-25