Biznes Proses Meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Müsahibə əsasında

İş haqqında

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ:
- Biznes proseslərin təkmilləşdirilməsi və daxil olan sorğular əsasında normativ xarakterli sənədlərin yaradılması;
- Biznes prosesi ilə bağlı yeni qaydaların hazırlanması və prosedurların tərtibinin təşkili.
- Biznes proseslərinin müəyyən edilməsi və ya onların optimallaşdırılması;
- Mövcud iş proseslərinin analizi və qiymətləndirilməsi.
- Şirkətin hədəflərinə çatması üçün İş proseslərinin inkişaflarının müəyyənləşdirilməsi, təkmilləşdirilməsi və həyata keçirilməsi
- İş prosesinin təkmilləşdirilməsi strategiyalarını daxildə maraqlı tərəflərlə müzakirə etmək.
- İş prosesinin təkmilləşdirilməsi təşəbbüslərinin həyata keçirilməsi mərhələləri ilə əlaqəli bütün aspektlərə nəzarət.
- Iş prosesinin qaydalara uyğun həyata keçirilməsinin auditi və nəzarəti
- İş proseslərində tətbiq olunan dəyişikliklərin daima təhlili və izlənməsi, ehtiyac olduqda düzəlişlərin edilməsi.
- Məhsuldarlıq, keyfiyyət, xərclər və vaxtın idarəedilməsi ilə bağlı iş prosesləri üzrə davamlı təhlillərin aparılması.

NAMİZƏDƏ TƏLƏBLƏR:
- Ali təhsil;
- 3-5 ildən artıq iş təcrübəsi;
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint mütləq), Visio proqramlarından istifadə etmək bacarığı;
- Layihələrin idarə olunması üzrə biliklər;
- Azərbaycan dili, Rus dili və İngilis dili arzuolunandır;
- Analitik düşüncə və yüksək məsuliyyət hissi;
- Ünsiyyət qurma və koordinasiya bacarığı;
- Stress altında işləmək bacarığı;
- Vaxtın səmərəli planlaşdırılması və idarə olunması;
- Çeviklik və operativlik. İşində qarşılaşdığı çətinliklərə operativ həll tapma bacarığı.

Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur.
İş yeri: Bakı şəh.
İş qrafiki: 6 günlük

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur 12 may 2021 tarixinədək mövzu sətirində “Biznes Proses Meneceri” qeyd edərək CV-lərini hr@rifahqrup.az elektron poçt ünvanına göndərsinlər.