Büdcə Planlama və hesabatlar üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
1000

İş haqqında

Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (İqtisadiyyat, Maliyyə)
- Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Hesabat vermə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik düşünmək qabiliyyətinə sahib olmaq;
- Büdcə və Hesabat mütəxəssisi olmalı xüsusiyyətlər;
- Riyazi zəkada və analitik düşüncədə güclü olmaq;
- Maliyyə məlumatlarını aydın şəkildə ifadə edə bilən şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqlarını nümayiş etdirmək;
- Komandada həyata keçirə biləcək liderlik keyfiyyətlərinə sahib olmaq;
- Üstün analitik bacarıqlara və maliyyə modellərini şərh etmək bacarığına sahib olmaq;
- Bazar meylliliklərini təhlil etmək və məlumat əsaslı məsləhət vermək bacarığını nümayiş etdirmək;
- Maliyyə məsələlərinə qərar vermək səlahiyyətinə sahib olmaq;
- Büdcə prosesi köçürə bilən şifahi və yazılı ünsiyyət dilinə sahib olmaq və məlumatları müvafiq bölmələrə vermək;
- Son tarixlərə uyğun işləmək;
- Təhlil etmək və hesabat vermək bacarığını nümayiş etdirmək;
- Problemlər qarşısında həll yolları axtarmaq;

Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Şirkətin büdcəsinin hazırlanması, icrası və nəzarətinə cavabdehdir;
- Büdcə təkliflərini nəzərdən keçirir və maliyyə hesabatları hazırlayır;
- Korporativ hədəflərə uyğun olaraq maliyyə təhlilinin aparılması və büdcə planlaşdırılmasının hazırlanmasını həyata keçirmək;
- Qısa və uzunmüddətli büdcə planlaşdırması barədə məsləhət vermək;
- Şirkətin bütün büdcə və planlaşdırma prosesini idarə etmək;
- Şirkət üçün effektiv büdcə modellərini hazırlamaq və həyata keçirmək;
- Hər hesabat dövrünün sonunda faktiki və büdcə maliyyə məlumatları arasındakı fərqləri müəyyənləşdirmək;
- Mənfəəti artırmaq üçün xərclərin yaxşılaşdırılması təklifi vermək;
- Bütün əməliyyatların büdcə daxilində olmasını təmin etmək üçün maliyyə məlumatlarını təhlil etmək;
- Rəhbərliyə illik büdcələrin təqdim etmək;
- Periyodik və müvəqqəti büdcə xərclərinin təhlilini aparmaq;
- Strukturlardan təqdim olunan illik büdcə smetalarının tərtib edilməsi;
- Büdcə təsdiq tələblərinə baxılması;
- Struktur rəhbərlərinin büdcə müddətlərinə cavab verməsini təmin etmək;
- Struktur büdcələrini vaxtında və dəqiq şəkildə yerinə yetirmək üçün aidiyyatı rəhbərlərlə koordinasiyada işləmək;
- Şirkət büdcəsini qanuni qaydalara uyğunluğunu nəzərdən keçirmək;
- Büdcə ilə əlaqəli hüquqi tənzimləmə dəyişikliklərini izləmək;
- Təşkilati məqsədlərə uyğun olaraq maliyyə planlaşdırma və qərar qəbul etmə;
- Strukturlardan büdcə smetalarının alınması, dəqiqliyi və ya tamlığı üçün nəzərdən keçirilməsi;
- Əvvəlki büdcəni nəzərdən keçirmək və büdcə planlaşdırmasına əsasən əvvəlki maliyyə ilində bildirilən mənfəət və zərərləri qiymətləndirmək;
- Müvafiq şöbənin idarəetmə vahidinə və inzibati heyətinə uyğun olaraq büdcədə dəyişikliklər edilməsi;
- Büdcə təqdimatı üçün məlumatların təhlili və bütün əməliyyatların maliyyə vəziyyətinin nəzərdən keçirilməsi;
- İl ərzində büdcəni izləmək;
- Büdcədəki uyğunsuzluq və dəyişikliklər barədə ətraflı hesabatlar hazırlamaq;
- Büdcə prosesinin idarə olunması ilə bağlı təsdiqlənmiş büdcə siyasətinə riayət etmək;

İş şəraiti:
- Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki
- İş saatı: 09:00-18:00
- Əməkhaqqı 1000 manat
- Yaş həddi : 23-35
- AR Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə

Maraqlı namizədlərdən xahiş olunur ki, mütləq şəkildə şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Büdcə Planlama və hesabatlar üzrə mütəxəssis” sözlərini qeyd edərək habib.valiyev@omid.az -ünvanına göndərsinlər.

İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələləri üçün yalnız tələblərə cavab verən namizədlər dəvət olunacaqlar.
Son müraciət tarixi: 2021-09-01