Çağrı mərkəzi / Müştəri xidmətlərin təmsilçisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əsas vəzifələr:
- Müvafiq tətbiqlərdə (LOGON, HolcimNow, Müştəri portalı e.t.c) satış sifarişlərinin və çatdırılmasının tam idarəolunması
- Satışa məsul şəxsi məlumatlandıraraq sifarişlərin icra olunması prosesini izləyir, müştərini sifarişlərin gec çatdırılması haqqında məlumatlandırır
- Satış sifarişlərinin vəziyyəti, ödəniş, paletlərin balanslaşdırılması haqqında müştəriyə məlumat verir və müştəri tərəfindən tələb olunan mövzuıarın daxili kommunikasiya edilməsini həyata keçirir.
- Kommersiyaya dəstək şöbəsinə ümumi administrativ xidmət göstərir
- Xüsusilə kommersiyaya dəstək şöbəsi və müştəərilər üçün onların tələblərinə müvafiq stış və çatdırılma üzrə hesabatları hazırlayır
- Müştərilərin sifarişlərini və onlardan gələn digər bütün sifarişləri izləyir.
- Satış –təchizat müqavilələrinin və müqavilədən irəli gələn difər fəaliyyətləri yerinə yetirilməsinə köməklik edir
- Müştəri və ya Satış qrupu tərəfindən e-poçt, whatsapp və ya sms vasitəsilə bildirilən sifarişləri Logistika sifariş jurnalında qeyd edir
- Təsdiq edilmiş sssenariyə uyğun olaraq Müştərilərə və Üçüncü Tərəflərə informasiya dəstəyin verilməsi;
- Satışla əlaqəli şəkildə, növbəti gün üçün sifarişləəri müəyyən etmək üçün strateji müştərilər tərəfindən olan zənglərə müəyyən vaxt intervalında cavab verir, ( əvvəlcədən supervayzerlər tərəfindən müəyyən edilmiş)
- Logonda qeydə alınan sifarişlərin sayını və həcmini ümumiləşdirən daxili hesabatın çıxarılması və yayılması.
- Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı digər hesabatların, faylların, məlumat bazalarının hazırlanması və yayılması
- Müştərilər tərəfindən verilmiş sifarişlərin modifikasiaysı məqsədilə Logistika vəSatış şöbələri ilə əlaqə saxlamaq
- Sifarişlər dəyişdirildiyi təəqdirdə Satış Nüyəndələrini və müştərilərə məlumat verir.
- Çağrı Mərkəzinin fəaliyyəti ilə bağlı digər hesabatların, faylların, məlumat bazalarının hazırlanması və yayılması
- Şiirkətin Müştərilərindən və məhsul istifadəçilərindən alınan məlumatlar, şikayətləri qəbul edir və lazımi ünvana ötürür,
- Zəruru halda İşçi müvafiq şöbə daxilində vəzifəsinə münasib digər vəzifələri icra edir.

Bacarıq və Kvalifikasiyalar:
- İqtisadiyyat və ya tikinti sahəsində ali təhsil.
- Müvafiq sahədə sənaye (tikinti) və satışa dəstək1 il iş təcrübəsi
- MS Office tətbiqi; əsasən CRM/ tətbiqi haqqında bilik. Əsas İT savadı
- Azərbaycan- ana dili, İngilis və Rus dilləri yazmaq, danışmaq səviyyəsi yaxşı olmalıdı

Müraciət proseduru:
Maraqlananlar CV –lərini, mövzu hissəsində Müştəri xidmətlərin təmsilçisi yazmaqla aze-hr-cv@lafargeholcim.com , ünvanına göndərə bilərlər.

Bütün müraciətlərə baxılacaq və bərabər imkanlar veriləcək. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Ərizələrin son qəbul tarixi: Avqust 31, 2021