Çağrı mərkəzi operatoru

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

- Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili;
- Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq;
- Sifarişlərə nəzarət etmək;
- Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək;
- Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək;
- Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;

Namizədə tələblər:
- Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı;
- Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti;
- Etirazlarlarla işləmə bacarığı;
- Stressə davamlılıq;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək);
- Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook;

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV-lərini hr@vivadessert.az e-mail ünvanına , mövzu hissəsində vakansiya adını “Çağrı mərkəzi operatoru” qeyd edərək göndərilməsi xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-09-17