Çağrı mərkəzi üzrə kiçik mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil
- Dil bilikləri: rus dili (danışıq və yazı əla səviyyəsində)
- Çağrı mərkəzi və ön ofis sahəsində 2 il iş təcrübəsi
- Qüsursuz və səlis nitq

Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan zənglərinqəbul edilməsi
- Zənglərin sistem üzrə qeydiyyatının aparılması
- Xidmət və məhullarla bağlı məlumatların dəqiq və düzgün şəkildə ötürülməsi
- Zənglərin emalı
- Emal olunmuş zənglərin seqmentasiyaya uyğun aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi
- Müştəri müraciətlərinin qeydə alınması
- Sistem fəaliyyətinin izlənməsi
- Hədəf axtarış kriteriyalarının tam şəkildə doldurulmsı üçün müştəri məlumatlarının yoxlanılması

Əlavə təminatlar:
- Nahar şirkət tərəfindən verilir;
- Korporativ nömrə ilə təmin edilmə;
- Servis şirkət tərəfindən təmin edilir;

İş qrafiki:
- İş saatları 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00-14:00
- Şənbə və Bazar istirahət günü.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Çağrı mərkəzi üzrə kiçik mütəxəssis" yazaraq cv@oba.com.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-05-21