Çağrı Mərkəzinə Operator

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri:
- Zəngləri cavablandırmaq
- Telefon vasitəsi ilə müştəri sorğularını idarə etmək
- Müştəri şikayətlərini idarə etmək və həll etmək
- Müştərilərə məhsul və xidmət məlumatları vermək
- Sistemə yeni müştəri məlumatlarını daxil etmək
- Mövcud müştəri məlumatlarını yeniləmək
- Əsas prioritetli məsələləri müəyyənləşdirmək və üzərində işləmək
- Daxil olan zənglərin müvafiq mənbəyə yönəltmək
- Bütün zəng məlumatlarını standart əməliyyat prosedurlarına uyğun sənədləşdirmək

Vəzifə üçün lazım olacaq biliklər:
- Ali təhsil
- Azərbaycan və rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli, ingilis dili arzuolunandır;
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı (Word, Excel, PowerPoint);

Bacarıqlar:
- Şifahi və yazılı şəkildə ünsiyyət bacarıqları Aydın nitqə sahib olma
- Dinləmə bacarıqları
- Uyğunlaşma bacarığı və Komanda şəklində işləmək bacarığı
- Stresə qarşı dözümlülük
- İdarəetmə və problem həlletmə bacarığı;
- Dürüst, punktual, diqqətli olmalı və ünsiyyət qurmağı bacarmalıdır.

İş haqqında məlumat:
- İş yeri: Babək Plaza ; Xətai rayonu
- İş saatı: 09:00-18:00;

Qeyd: Müraciət edənlərdən cv-lərini hr@nbatech.az email ünvanına göndərmələri və mövzu hissəsində “Call Centre” yazmaları xahiş edilir.
Son müraciət tarixi: 2021-08-25