Çağrı Mərkəzinə Operator

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əsas vəzifələr:
- Gündəlik daxil olan müraciətlərin vaxtında cavablandırılması;
- Daxil olan müraciətlərin araşdırılması və aidiyyatı şöbələrə yönləndirilməsi;
- Müştəri sorğularının cavablandırılması;
- Ay ərzində təşkil olunan kampaniyaların təşkilatın mövcud müştəri bazasına çatdırılması;
- Xidmət səviyyəsinin ölçülməsi üçün təqdim edilən müştərilərlə əlaqə saxlanması;
- Gündəlik görülən işlərlə bağlı hesabatların hazırlanması;

Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir;
- Azərbaycan və rus dili biliyi
- Ali təhsil
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarığı;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi (minimum 1 il);
- Aydın və səlis danışıq qabiliyyəti;

• Bazar ertəsi – Cümə: 09:00 – 18:00
• Şənbə: 10:00-16:00

Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini " Çağrı Mərkəzinə Operator" başlığı ilə vakansiya@parabokt.az elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

Qeyd edək ki yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. Bundan əlavə, göndərilən bütün CV-lər məxfi məlumat bazasına daxil edilir.
Son müraciət tarixi: 2021-10-28