Call Center şöbəsinin rəhbəri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Tələblər:
- ali iqtisadi təhsil;
- rus, azərbaycan dillərində səlis danışmaq, ingilis dili (arzuolunandır);
- korporativ ünsiyyət etikasına riayət etmək, telefon satışlarına və konsultasiyalara bələd olmaq;
- çağrı mərkəzinin rəhbəri, rəhbərinin müavini vəzifəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
- fəallıq, məsuliyyət, stressə davamlılıq, nəticəyə istiqamətlənmə;

Vəzifə öhdəlikləri:
- çağrı mərkəzinin effektiv işinin təmin edilməsi;
- bütün aktual bokt məhsulları barədə müştərilərin məlumatlandırılmasını təmin etmək;
- marketinq aksiyalarının və digər telefon sorğularının keçirilməsini təşkil etmək;
- operatorların təlimi üzrə treninqlərin təşkili, yeni məhsullar və tariflər haqqında məlumatlandırmaq;
- operatorların işinə nəzarət, bütün pozuntuların sənədləşdirilməsinin təşkili;
- çağrı mərkəzinə zəng edən müştərilərə xidmət olunmasına nəzarət (şikayətlər daxil olduqda və ya operatorlar çatışmadıqda);
- müştərilərin sifarişlərə baxılmanın nəticələri haqqında vaxtında məlumatlandırılması,
- Şöbə daxili statistik hesabatların rəhbərliyə vaxtında çatdırılması;
- Çağrı mərkəzi üçün qarşıya qoyulmuş hədəflərin yerinə yetirilməsinə nəzarət;

CV-ləri "Call Center şöbəsinin Rəhbəri" mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-10-29