Daxili satınalma üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Müsahibə əsasında

İş haqqında

İş yeri: Bakı şəh. Nərimanov rayonu, Əhməd Rəcəbli 19A
İş təcrübəsi: 3-5 il
Əmək haqqı: namizadə görə dəyişəcək
İş qrafiki : 5 günlük (09:00 – 18:00)

Vəzifə öhdəlikləri:
- Portfelində olan şirkətlərdən gələn tələbləri (PR) yoxlanılması
- Yerli tədarükçulərin araşdırılması, əlaqələrin yaradılması;
- Yerli bazar üzrə tenderlərin təşkili və optimal təkliflər paketinin əldə olunması;
- Mallar üzrə texniki məlumat və qiymət araşdırılmasının aparılması;
- Tədarükçülərlə müqavilələrin bağlanmasına yardım;
- Müqavilənin icrasına aid olan sənədlərin dövriyyəsinə nəzarət edilməsi;
- Materiallara olan daxili tələbatın öyrənilməsi, gündəlik olaraq fabrik mütəxəssisləri ilə alınacaq malların spesifikasıyasının dəqiqləşdirilməsi

Namizədə tələblər:
- Ali təhsil (maliyyə, logistika üzrə ixtisasa üstünlük verilir)
- Kompüter bacarıqları: MS Office proqramları (Excel proqramını mükkəməl bilməli)
- İş təcrübəsi əlaqəli sahədə 3 ildən 5 ilə qədər;
- Azərbaycan dili - əla, İngilis və Rus dilləri – orta (üstünlükdür)

Namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkil əlavə olunmuş tərcümeyi hallarını hr@moderngroup.az e-mail ünvanına 24.09.2021 ci il tarixinə qədər mövzu yerində “Daxili satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd edərək göndərsinlər. Vəzifə tələblərinə uyğun olmayan müraciətlərin namizədliyinə baxılmayacaqdır.