Əlaqə mərkəzinin mütəxəssisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilməli;
- 1 il müştəri xidmətləri (satış, xidmət və s.) sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
- Stomotologiya sahəsində iş təcrübəsi böyük üstünlükdür;
- MS Office, Outlook (istifadəçi səviyyəsi);
- Müştəri yönümlü xidmət prinsipləri;
- Savadlı nitq və yazı;
- Müştəriyə fokuslanma bacarığı;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı;
- Emosional sabitlik;
- Onlayn cavablama bacarıqları;
- Satış bacarıqları arzu olunandır.

Vəzifələr:
- Daxili prosedur, müvafiq sənəd və proqramlarda əks etdirilən qaydalara əsasən Əlaqə Mərkəzi (ƏM) vasitəsilə xidmət göstərmək;
- Təşkilatın biznes istiqamətləri tərəfindən təqdim olunan məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatlı olmaq;
- Müştəriləri yüksək səviyyədə xidmətlə təmin etmək; keyfiyyət standartlarına riayət etmək;
- Müştərilərin çətinliklərini müvafiq səlahiyyət çərçivəsində həll etmək və şikayətlərini qeydə almaq Müştərilərin çətinliklərini müvafiq səlahiyyət çərçivəsində həll etmək və şikayətlərini qeydə almaq;
- ƏM-nin ünsiyyət kanalları vasitəsilə satış həyata keçirmək.

Bizim kollektivimizə, həmçinin dolğun korporativ həyatımıza qoşulmaq istəyirsinizsə, öz CV-nizi göndərə bilərsiniz.
Son müraciət tarixi: 2021-12-01