Filial administratoru

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500

İş haqqında

- Özü və tabeçilyində olan əməkdaşların daxili nizam-intizam qaydalarına əməl edilməsini təmin etmək;
- Özü və tabeçiliyində olan əməkdaşların işində davamiyyətli olmasını, işə vaxtında gəlmək, işdən vaxtında getmək və iş saatlarında yüksək məcburiyyət olmadan iş yerini tərk etməməsini təmin etmək;
- Çalışdığı mağazanın müəyyən olunmuş vaxtda açılıb-bağlanmasına nəzarət etmək;
- Mağazanın fəaliyyəti ilə əlaqədar daxili hesabat formalarını, onların təqdimetmə müddətliliyini və vaxtını birbaşa rəhbəri ilə razılaşdırmaq və öz işində tətbiq etmək;
- Şirkətin təşkil etdiyi təlim və treninqlərdə iştirak etmək
- Şirkətin təşkil etdiyi həftəlik iclaslarda iştirak etmək və hesabat vermək
- Karyera imkanı
- İş qrafiki növbəlidir:
- I növbə: 09:00-dan 17:00-dək
- II növbə: 14:00-dan 22:00-dək
- Həftədə 1 gün istirahət
- Əmək haqqı: Min: 500 azn + bonus

Namizədə tələblər:
- Kommunikasiya bacarıqları
- Ali təhsil (üstünlük verilir)
- İş təcrübəsi: 2 ildən 5 ilə qədər
- Dil bilikləri (azərbaycan, rus)
- Kompüter bilikləri (MS Office)
- Yaş: 22-35 yaş
- Gülərüz
- Ünsiyyətcil
- Stressə davamlı
- Satış texnikalarını bilməli
- İnsanlarla ünsiyyət qurma bacarığı
- Fikrini sərbəst çatdırma qabiliyyəti
- Səliqəli xarici görünüş
- Punktual
- Komandada işləmək bacarığı olan
- Problem həll etmə qabiliyyəti
- Satış hədəflərinə çatdırmaq
- Yüksək xidmət və ünsiyyət qabiliyyəti vasitəsilə mağazaya müştəri loyallığını artırmaq
- Fiziki sağlam
- Fərdi inkişafa meyilli

Maraqlanan namizədlərdən CV-lərini vakansiya@bhe.az mail adresinə göndərməkləri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-10-27