İnzibati köməkçi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əsas öhdəliklər
- İnzibati Şöbənin Menecerinın rəhbərliyi altında təşkilatın lazımi qaydada işləməsini təmin etməkdə məsuldur;
- Poçt vasitə ilə daxil olan və göndərilən bütün məktübları qəbul etmək, qeydiyyata almaq.
- Ofisə gələn şəxslərin, qəbul edilmiş prosedurlara uyğun şəkildə, düzgün qaydada qarşılanmasını və onlara diqqət göstərilməsini təmin edəcəkdir;
- Kredit üçün müraciət edən şəxsləri müvafiq əməkdaşlara yönləndirilməsini təşkil edəcəkdir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
- Ali və ya orta təhsilli;
- İngilis və Rus dillərində bilik arzuolunandır;
- MS Office proqramları üzrə biliklər (xüsusilə MS Excel) və çapetmə bacarığı;
- Mövcud sahədə iş təcrübəsi;
- Karguzarlığa aid biliklərə sahib olmaq;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermək qabiliyyəti;
- İşgüzarlıq və aktivlik;
- İnsanlara yardımçı olmaqda səy göstərmək;
- Məlumatları düzgün şəkildə çatdırmaq və yaxşı kommunikasiya qurmaq bacarığları.

İş şəraiti:
- İş günləri: I-V günlər
- İş saatları: 16:30-20:00

Əgər yuxarıda qeyd edilən vəzifədə işləmək istəyirsinizsə, öz tərcümeyi-halınızı (CV) 20 iyul 2021-ci il tarixdən gec olmamaq şərtilə recruitment@fincaazerbaijan.com electron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində İnzibati Köməkçi (Baş Ofis) qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.