IT Help Desk

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Tələblər:
- tam orta təhsil
- sahəsində ən az 2 il iş təcrübəsi
- iş anlayışı BİOS (UEFİ, Legacy)
- iş anlayışı LAN/ WAN/ Firewall/ NAT / DHCP/ DNS
- diaqnostika və problem həll etmə bacarığı (troubleshooting)
- Microsoft Office baza bilikləri

Vəzifələr:
- DVR kameraların quraşdırılması və problemlərin həlli
- Windows ailəsinin OS problemlərinin aradan qaldırılması və quraşdırılması
- ADSL modemlərin, routerlərin, Access Pointlərin parametrləri
- Periferik avadanlıqlarla işləmək (printerlər, skanerlər, barkod skanerləri)
- Səlahiyyətlər:
- Operativlik
- Sürətli öyrənmək
- Stresli vəziyyətlərdə işləmək bacarığı
- Ünsiyyətlilik

Şirkət təklif edir:
- nahar şirkətin hesabına
- beş günlük iş həftəsi
- peşəkar inkişaf və yüksəliş
- rəsmiləşdirmə
- ödənişli məzuniyyət

Namizədlərdən mövzu yerində “İT helpdesk” vakansiyanın adını qeyd edərək CV -lərini fotoşəkili ilə hr@azza.az e-mail-nə göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Son müraciət tarixi: 2021-10-24