İT helpdesk

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500-600

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri:
- İT departamentinə daxil olan müraciətlərin qəbul olunması, yaranmış hardware və software problemlərinin diaqnostikası və aradan qaldırılması;
- Notbuk, masaüstü kompüterlər, printerlər və digər şəbəkə avadanlıqları da daxil olmaqla bütün cihaz və proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsini və problemlərin aşkar olunaraq aradan qaldırılmasını təmin etmək;
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması, şəbəkənin monitorinqi;
- Şəbəkəyə qoşulmuş kompüterlərin, məlumat bazasının təhlükəsizliyinin və daim işlək vəziyyətdə olmasının təmin edilməsi;
- Məlumatların təhlükəsizliyi və saxlanılmasının təmin edilməsi;
- Müxtəlif qeyri-standart vəziyyətlərin həllini təklif etmək.

Namizədə tələblər:
- İnformasiya texnologiyaları, komputer mühəndisliyi və ya oxşar sahələr üzrə Ali təhsil;
- Windows ailəsinə məxsus əməliyyat sistemləri ilə və MacOS əməliyyat sistemləri üzrə nəzəri və praktik biliklər;
- Xarici dil bilikləri: rus (səlis yazı və danışıq bacarığı) və ingilis dili bilikləri (texniki səviyyədə)
- Ofis avtomatlaşdırma sistemlərlə, məlumat bazalarla təcrübə və uzaqdan idarəetmə bilikləri;
- PC və noutbuk kompüterlərlə, periferik və şəbəkə qurğularla ilə işləmə bacarığı;
- Əsas texniki problemləri təyin etmək və həll etmək bacarığı;
- Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi
- Windows Server, Active Directory və Group Policy anlayışından tam xəbərdar olmaq;
- İT ixtisası üzrə sertifikatlar arzuolunandır;
- Uyğun sahə üzrə minumum 1 il iş təcrübəsi :
- Məntiqli düşünmə və problemləri araşdırma qabiliyyəti;
- İşində məsuliyyətli olmaq.
- Əmək haqqı: 500-600 AZN
- İş vaxtı: Həftənin bazar ertəsi -cümə günləri 09.00-dan, 18.00-dək.

E-mail: career_azerbaijan@database.az
Son müraciət tarixi: 2021-09-26