İT texnik (helpdesk)

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əmək funksiyaları:
- Domen şəbəkə istifadəçilərinin idarə olunması
- Kompyuterlərdə yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması və monitorinqi
- NotebookPC, printer və şəbəkə avadanlıları daxil olmaqla bütün cihazlara program təminantların yüklənməsi, texniki qulluq edilməsi, problemlərin aşakara çıxarılaraq həllinin təmin olunması
- İstifadəçilərindən gələn sorğuların icra olunması
- Şəbəkə kabellərinin çəkilişi və şəbəkə avadanlıqlarının montajı
- Ofis və struktur bölmələrində quraşdırılmış daxili mərkəzləşdirilmiş internet və şəbəkənin işlək vəziyyətdə olmasını təmin etmək

Tələblər:
- Təhsil: Ali təhsil arzuolunandır (İT sahəsi üzrə)
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, İngilis dili texniki səviyyədə
- İT sahəsindən 1 ildən artıq iş təcrübəsi
- Windows 1011 əməliyyat sistemləri ilə iş təcrübəsi (quraşdırılması, sazlanması)
- Yaranmış insidentin analiz və axtarışı üzrə bacarıqlar
- Active directory və LAN (lokal şəbəkə) üçün başlanğıc biliklər
- AD,DHCP və DNS üzrə başlanğıc biliklər
- Şəbəkə printerləri, file server üzrə başlanğıc biliklər
- Passiv və aktiv şəbəkə ilə çalışan avtomatika avadanlıqlarda yaranmış problemlərin aşkar olunması üçün başlanğıc biliklər
- Kompüter avadlıqdanlarının təmiri ilə bağlı biliklər
- Müşahidə kameralarıyla (İP, analog) iş təcrübəsi
- Diqqətlilik
- Tələbləri vaxtında icra edilməsi
- Ünsiyyət qurma bacarığı.
- İş qrafiki: 09:00-18:00 ( beşgünlük iş həftəsi).

Yaşayış yeri və gündəlik qidalanma Şirkət tərəfindən təmin edilir.

Maraqlanan şəxslər CV-lərini elektron ünvanına mövzu yerində “İT texnik (helpdesk)” qeyd etməklə göndərə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 2022.07.03