Kadr sənədləşməsi üzrə aparıcı mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
750

İş haqqında

- Müştəri şirkətlərin işçilərinin əmək qanunvericiliyinə əsasən işə qəbul edilməsi, əmək müqavilələrinə xitam verilməsi, işçilərin bir vəzifədən dəyişikliyi ilə bağlı prosedurların yerinə yetirilməsi;
- Əmək qanunvericiliyin tələblərinə əsasən müvaviq əmrlərin hazırlanması;
- İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması, əmək kitabçalarının yazılması∙
- Məzuniyyət qrafikinin və cədvəlininin tərtib olunması, məzuniyyətləri uçota alınması
- Qanunvericilikdən irəli gələn digər məsələlərin yerinə yetirilməsi.
- Şirkətin fəaliyyəti ilə əlaqədar bütün kadr sənədləşməsinə dair sənədlərin (qərarlar, əmrlər prosedurlar və s.) əvvəlicra edilmədən əvvəl yoxlanılması

İş vaxtı 08.30-17.30. 5 günlük iş həftəsi.

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- AR Əmək Məcəlləsini, əmək qanunvericiliyini əla səviyyədə bilməli, bu sahədə praktik təcrübəyə malik olmalı;
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmalı;
- Əla səviyyədə kompüter bacarıqları
- Güclü ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti;
- Azərbaycan, Rus dillərini bilməli
- Komandada işləmək bacarığı;
- Konsaltinq şirkətləri üzrə iş təcrübəsi olması arzu olunandır.

Əmək haqqı Namizədin bilik və bacarığından asılı olaraq təyin edilir, minimal olaraq 750 manatdan başlayır.

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr@azmuhasibat.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində Kadr sənədləşməsi üzrə aparıcı mütəxəssis qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-10-14