Kartlar üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə Öhdəlikləri:
- Kart sorğuları üzrə filiallarla iş – kartlarla bağlı suallar üzrə araşdırmaların aparılması və sorğuların cavablandırılması;
- Əmək haqqı layihələr üzrə köçürmələrin icrası ;
- Ödəniş sistemləri və Prossesinq Mərkəzi ilə kommunikasiya;
- Hesabtların tərtibatı və məlumatların analizi;
- Kart məhsulların texniki tətbiqində iştirak;
- Kart xidmətləri üzrə məlumatların ötürülməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər işlərin icrası.

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Ödəniş kartları sahəsində minimum 2 illik iş təcrubəsi;
- Ödəniş Sistemlərinin qaydaları haqqında biliklər;
- Məsuliyyətlilik və detallara qarşı diqqətlilik;
- MS Office, proqramlarında işləmək bacarığı, əsasən MS Excel proqramında;
- Rus, Azərbaycan və İngilis dillərində ünsiyyət qurma bacarığı;
- Təzyiq altında işləmə bacarığı.
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik düşüncə.

Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını cv@accessbank.az elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

Son müraciət tarixi: 2021-03-17