Logistics Administrator

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri:
- Təchizatçılar və yük göndərmə agentlikləri ilə əlaqə qurur
- Məhsulların çatdırılmasını təşkil edir
- Nəqliyyat prosesi və gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün lazım olan sənədləri hazırlayır
- Daşınma və gömrük rəsmiləşdirilməsi üçün sertifikatlar və icazələr əldə edir
- Gələcək məhsullar barədə məsul şəxsləri məlumatlandırır
- Hesab fakturaları logistika və maliyyə databazasına daxil edir

Əsas tələblər:
Təhsil:
• Ali təhsil (Nəqliyyat və logistika üzrə dərəcə üstünlükdür)
• Logistika üzrə müvafiq sertifikat və ixtisaslaşma

Təcrübə:
• Təchizat Zənciri və ya Logistika sahəsində minimum 1 illik təcrübə
• Pərakəndə satış şirkətlərində təcrübə üstünlükdür

Professional biliklər:
• İncoterm-lər və beynəlxalq nəqliyyat standartları üzrə bilik
• Rus dili mükəmməl, İngilis dilini yaxşı səviyyədə
• 1C-də işləmə bacarığı arzuolunandır
• MS Office

Professional bacarıqlar və kompetensiyalar:
• İşgüzar ünsiyyət bacarıqları
• Müzakirə bacarıqları
• Analitik düşüncə
• Təfərrüatlar və nəticə yönümlü
• Zamanın idarə olunması
• Problem həll etmə bacarıqları

Vakansiya ilə maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində “Logistika üzrə Administrator” qeyd edərək recruitment@sinteks.com elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 2021-10-08