Müştəri məmnuniyyəti üzrə nəzarətçi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
800

İş haqqında

Tələblər:
- Azərbaycan dilində səlis danışmaq, yazmaq və oxumaq bacarığı;
- Rus dilində səlis danışmaq bacarığı;
- Təcrübəli kompüter istifadəçisi olmaq;
- Müştəri xidməti sektorunda iş təcrübəsi;
- Şikayətlərin araşdırılması və cavablandırılması üzrə təcrübə;
- Video nəzarət üzrə təcrübə arzuolunand;r;
- Stresədavamlı və operativ olmaq;
- Tələbkarlıq və qərar vermək bacarığı;
- Etik davranış qaydalarına əməl etmək;
- Şirkətin fəaliyyət istiqamətlərinə dair biliklərə malik olmaq.

Öhdəliklər:
- Müştərilərdən daxil olan telefon zənglərinə cavab vermək;
- Müştərilərə operativ və keyfiyyətli xidmət göstərilməsini təmin etmək;
- Səbirli olmalı, müştərilərdən sorğusunu tam ətraflı qəbul etməlidir və bütün sualları cavablandırmalıdır;
- İşində məsuliyyətli, ciddi, danışıq diksiyası normal olmalı;
- Müştəri şikayətlərinə baxılması, müştəri məmnuniyyətini təmin etmək üçün lazımi tədbirlərin həyata keçirilməsi;

İş Şərtləri:
- Ə/H 800 AZN
- 6 günlük iş həftəsi;
- Növbəli iş rejimi.
- İş yeri şəhərin mərkəzində yerləşir;
- İşə qəbul tam rəsmi əmək qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata kecirilir;

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Müştəri məmnuniyyəti üzrə nəzarətçi” mövzusu altında elekton ünvanına göndərə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 2022.02.06