Müştəri müraciətlərinin həlli şöbəsinə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Öhdəliklər:
- Daxil olmuş şikayətləri, sorğuların və müraciətlərin araşdırılması, onların həlli üçün bankın adiyyəti struktur bölmələrinə yönəldib, statuslara nəzarət etmək və həmin müraciətlərin müvafiq təyin edilmiş müddətdə cavablandırılmasını təmin etmək.
- Bankın məhsulları üzrə daxil olmuş şikayətlərin həlli istiqamətində təkliflər vermək.
- Daxil olan şikayətləri qruplaşdıraraq müxtəlif yönümlü statistik hesabatlar hazırlamaq.

Tələblər:
- Bank sahəsində minimum 2 il təcrübə
- Müştəri ilə iş təcrübəsi minimum 1 il
- Əla səviyyədə Azərbaycan və Rus dili biliyi, İngilis dili biliyi arzuolunandır;
- Komanda tərkibində işləmə qabliyyəti
- Yüksək ünsiyyətqurma bacarıqları;
- Stressə davamlılıq və məsuliyyətllik;
- İşgüzar ünsiyyət və təhlil etmə bacarığı
- Qərar vermə bacarıqları
- Müştəriyə yönümlü olmaq
- Analitik düşünmə bacarığı

Biz Sizə stabil iş yeri, dinamik inkişaf və peşəkar kollektivdə çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa, hr.kapitalbank.az portalımızdan qeydiyyat keçərək və ya hr@kapitalbank.az mail ünvanına CV-nizi göndərərək müraciət edə bilərsiniz.
Son müraciət tarixi: 2021-10-23