Müştəri xidməti mütəxəssisləri üzrə koordinator

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştəri xidməti mütəxəssislərinin işinin koordinasiyası və razılaşdırılması;
- Çatdırılma xidmətinin statusu barədə müştərilərin məlumatlandırılması;
- Marşrutların hazırlanmasına nəzarət;
- Müştəri xidmətləri mütəxəssislərinin marşrutlarının dəyişdirilməsi və tənzimlənməsi;
- Sənədlərə yenidən ilşlənməsi məsələlərində Müştəri Xidməti İşçiləri (MXİ) ilə nəzarət və qarşılıqlı əlaqə.
- Növbəli iş qrafiki – 2/2.

Tələblər:
- Çağrı mərkəzində çatdırılma xidmətinin operator/ Supervayzer vəzifəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
- Düzgün şifahi və yazılı nitq;
- Məsuliyyət, çalışqanlıq, güclü təşkilatçılıq bacarığı;
- İri həcmli məlumatla işləmək bacarığı, detallara diqqət;
- Müştəri yönümlü, nəzakətli, stresə davamlı

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini göndərə bilərlər (vəzifənin adını email-ın mövzu hissəsində (Müştəri xidməti əməkdaşı üzrə dispetçer) göstərməyiniz xahiş olunur).
Son müraciət tarixi: 2021-12-02