Müştəri xidməti operatoru

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

MƏSULİYYƏT VƏ VƏZİFƏLƏR:
- Cəmiyyətin xidmət və məhsullarindan istifadə edən müştərilərə professional yardım göstərmək;
- Müraciət edən şəxs və təşkilatları dinləmək, problemlərini araşdırmaq və lazımi tədbirləri təmin etmək;
- Daxil olan sorğuları qəbul etmək, müvafiq şəxslərə yönləndirmək və cavab aldıqdan sonra problemin səbəbini və aradan qaldırılmasını qeyd etmək;
- Telefon və elektron poçt vasitəsi ilə müştərilərdən sifariş qəbul etmək və qeydiyyatını aparmaq;
- Müraciətləri texniki tərəfdən düzgün qiymətləndirmək, məsləhətlər vermək, problemlərin maksimum operativ sürətdə həllini təmin etmə;
- Rəhbərliyin əmr və tapşırıqlarını yerinə yetirir;
- Öz fəaliyyətində Cəmiyyətin rəhbərlərinin göstərişlərini, əmrlərini, digər normativ sənədlərini, sanitariya və yanğından muhafizəsinin norma və qaydalarının tələblərini rəhbər tutur və əməl edir.

Tələblər:
- Ali texniki təhsil
- Azərbaycan, rus, ingilis dillərini mükəmməl bilmək
- Şəbəkə avadanlıqlarının, komputerlərin və digər rabitə texnologiyalarının işləmə prinsipini, təyinatını və istismar funksiyalarını mükəmməl bilmək
- İstifadə olunan proqram təminatlarının və sistemlər haqqında kifayət qədər məlumat bilmək

Fərdi keyfiyyətlər:
- Məsuliyyətlilik
- Əlaqələndirmə qabiliyyəti
- Nəzakətlilik
- Diqqətlilik
- Səbrlilik

Məşğulluq: Tam
E-mail: sidiqa.p@caspel.com

Son müraciət tarixi: 2021-09-17