Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
350

İş haqqında

Tabe olduğu bölmə: Müştəri xidmətləri
Tabeçilik: Müştəri xidmətləri üzrə bölmə rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:
- Zəng, email və ya Zendesk-a daxil olan müştəri sorğularına mülayim və nəzakətli şəkildə cavab vermək;
- Müştəri məmnunluğunu hər daim yüksək səviyyədə təmin etmək;
- Çox saylı şəkildə daxil olan zəngləri səmərəli şəkildə nəzarət etmək;
- İntrap sistemində ödənişləri yoxlamaq;
- Ödənişlərdə və ya sistemdə hər hansı bir problem ilə üzləşdikdə İT şöbəsinə və bir başa rəhbərinə bu haqda dərhal məlumat vermək;

Tələblər:
- Azərbaycan və rus dillərini səlis bilmək;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət bacarıqları;
- Məsuliyyətli və etibarlı;
- Ofis proqramlarını bilmək;
- Növbəli qrafiklə işləmək.
- İş saatları: Növbəli qrafiklə: 8:30 – 14:00/14:00 – 19:30

Əmək haqqı : 350 azn

Qeyd edilən tələblərə uyğun olan namizədlər “Müştəri xidmətləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə öz CV-lərini göndərə bilərlər.
Son müraciət tarixi: 2022.01.22