Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi (Call Center)

Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan şikayətlərin qəbulu, onların işlənməsi və informasiyanın digər müvafiq şöbələrə yönləndirilməsi;
- Şirkətin əməkdaşlıq etdiyi provayderlər haqqında maksimum informasiyaya və həmçinin müştərilərdə sual doğura biləcək, informasiyaya malik olmaq;.
- Sorğuların düzgün ( qəbul olunmuş təlimatlara) işlənilməsi.
- Nəzakətli olmaq, telefon etiketi biliklərinə malik olmaq;
- Ünsiyyətçil və səbrli olma bacarığı;
- Tələb olunan hesabatları hazırlamaq (şöbə rəhbərinin fərdi tapşırığı əsasında);
- Müraciətlərə əsasən bəzi provayderlərlə (səlahiyyət çərçivəsində) əlaqə saxlamaq və problemin tez bir zamanda həllinə nail olmaq;
- Şöbənin digər əməkdaşlarının işdə olmadığı vaxtlarda (nahar fasiləsi, məzuniyyət, ezamiyyət, xəstəlik və digər hallarda) onları əvəz etmək.

Namizədə tələblər:
- Ali təhsilli.
- Dil Bilikləri - Azərbaycan dili (ana dili) rus dili (əla)
- MS office proqramları
- Nitqində qüsur olmamalı;
- Veriləcək proqram təminatı ilə işləmə bacarığı ;
- Verilən tapşırığa adaptasiya olma bacarığı;
- Kollektivə uyğunlaşma bacarığı.

İş şəraiti:
- Ofis daxili;
- İş rejimi həftənin 6 günü
- İş saatları növbəli (09:00-18:00,17:00-23:00)
- Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
- Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
- Nahar təminatının qarşılanması.

Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi cv@emanat.az email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Müştərilərə xidmət şöbəsinin təmsilçisi” yazılmalıdır.
Son müraciət tarixi: 2021-09-30