Ofis Menecer

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Öhdəliklər:
- Zənglərin qəbul edilməsi, işgüzar yazışmaların aparılması;
- Kargüzarlıq;
- Ofisin effektiv fəaliyyəti üçün lazımi maddi vəsaitlərin alınması;
- Xarici vətəndaşlar üçün dəvətnamələrin, vizaların alınması;
- Ezamiyyətlərin təşkil edilməsi;
- İnventarlaşdırmanın aparılması və ofisin əsas vəsaitlərinin mühafizəsinə nəzarət.
- Poçt göndərişlərinin əlaqələndirilməsi.
- Görüşlərin təşkil edilməsi.
- 1C proqramında işləmək bacarığı.

Tələblər:
- Ali təhsil;
- İngilis dilini orta səviyyədə bilmək, Rus və Azərbaycan dillərini sərbəst bilmək.
- FK əzmli istifadəçisi;
- Ofis texnikasını bilmək;
- Kargüzarlıq işini bilmək;
- İşgüzar yazışma aparmaq qabiliyyəti;
- Ünsiyyətcillik;
- Öyrənmək və inkişaf etmək istəyi;

Email: hr_info@gulfstream.az
Son müraciət tarixi: 2021-08-22