Ofis menecer

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500-600

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri
- Ofis daxili işlərə ümumi nəzarət edilməsi və kargüzarlıq işinin aparılması;
- Şirkətin struktur quruluşunun, işgüzar profilinin, fəaliyyət istiqamətlərinin, daxili nizam – intizam qaydalarının təşkilinin yüksək səviyyədə təmin edilməsi;
- Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək, ümumi mailə gələn e-maillərin cavablandırılması;
- Məktubların yazılması, qeydiyyatı və göndərilməsinin təmin edilməsi;
- Şirkətlə bağlı daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə həmin informasiyanın çatdırılması;
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək;
- Ofis ləvazimatlarının sifarişi edilməsi və ofis daxili və ofis ətrafı ərazilərinin təmizliyi üzrə işlərə nəzarət.

Namizədə tələblər
- Ali təhsil
- Yaş: 21-35
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Məsuliyyətli, dəqiq və komandada işləmə bacarığı;
- MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti;
- Kargüzarlığın aparılmasına dair normativ aktlar üzrə yüksək səviyyədə biliyə malik olmalı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri əla səviyyədə, İngilis dili yaxşı səviyyədə;
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir.

İş Şəraiti:
- İş vaxtı: həftədə 6 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
- Əmək haqqı: 500-600 AZN.

Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlərdən öz şəkilli CV-lərini məktubun mövzu hissəsində “Ofis menecer (kargüzar)” qeyd etməklə cv@performance-center.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız yuxarıdakı tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Son müraciət tarixi: 2021-08-25