Ofis meneceri - Resepşn

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
400-500

İş haqqında

Öhdəliklər:
- Partnyorlarla müqavilələrin imzalanmasına inzibati dəstək;
- Tender nəticələrinin arxivləşdirilməsi;
- Ofisdaxili inzibati işlər
- Daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyat jurnalına daxil edilməsi
- Əməkdaşların korporativ nömrələrlə təmin edilməsi və mobil operatorlarla əməkdaşlığın operativliyini təmin etmək üçün bütün
əməliyyatların həyata keçirilməsi
- Müxtəlif sənədlərin sürətini çıxarılması və çap olunması
- Ofisin təmizliyinə nəzarət
- Müxtəlif şöbələrdən gələn ehtiyyacların qəbul edilməsi və sifarişi
- Daxil olan telefon zənglərin cavablandırılması və yönəldilməsi
- Birbaşa rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi

Tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi - 6 aydan çox;
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli;
- Dürüstlük və məsuliyyətlilik kimi xüsusiyyətlərə malik olmalı;
- Konfidensial məlumatlarla işləmək bacarığı;
- Stressə davamlılıq

İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Həftədə 5 iş günü.
- Əmək haqqı: 400-500 manat

E-mail: hr@asprof.az
Son müraciət tarixi: 2021-10-17