Ofis meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500-700

İş haqqında

Namizədə tələblər:
- İş təcrübəsi 1-3 il
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli
- Punktuallıq;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Ofis programlarında işləmə bacarığı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı;

İş barədə məlumat:
- Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Kargüzarlıq işinin yüksək səviyyədə təşkili və aparılması;
- Kargüzarlıq və ofis daxili işlər;
- Görüşlərin təşkili;
- E-mail və telefon zənglərinin cavablandırılması
- İş günləri 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Yaş : 23-30;
- Əmək haqqı: 500-700 AZN

Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr@bsc-group.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Ofis Meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Son müraciət tarixi: 2021-07-24