Ofis meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500

İş haqqında

İcra edəcəyi iş:
- Daxil olan və çıxan sənədlərin qeydiyyata alınması
- Şirkətin xidmət və tarifləri barədə müştəriyə düzgün məlumat vermək
- Müştərilərə avto nəqliyyatlar barədə məlumat vermək
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və aidiyyatı üzrə icracı şəxslərə yönləndirmək
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək
- Daxil olan və göndərilən məktublara nəzarət etmək

Tələblər:
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi minimum 2 il
- Kargüzarlıq iş üzrə təcrübəsi olanlara üstünlük verilir.
- Cinsi: Qadin
- Yüksək analitik düşüncə və problemlərin həll etmə bacarıqlarına sahib olmaq
- Əla ünsiyyət qurmaq və komanda üzvü olmaq bacarığı.
- Ofis avandanlıqlarından sərbəst şəkildə istifadə etməli
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel mütləqdir)
- Ciddi, səbirli, xoş görünüşlü və komanda halında işləməyi bacarmalı, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı

İş şəraiti:
- Stabil iş
- AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 500 AzN
- Korporativ nömrə ilə təmin ediləcək
- İş rejimi: 09:00-dan 19:00-dək (həftədə 1 gün istirahət, qrafik üzrə)
- İş yeri: : Bakı Nizami r-nu, Heydər Əliyev pr 115, Caspian Sport Plaza B korpus

Qeyd olunan tələblərə uyğun xanim namizədlər CV –ni Ofis meneceri başlığı ilə hrmassi2@gmail.com ünvanına göndərsinlər.
Son müraciət tarixi: 2021-10-29