Ofis Meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500-600

İş haqqında

Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- İşçilər üçün zəruri iş şəraitinin təmin edilməsi ilə bağlı işlərin görülməsi və nəzarətdə saxlanılması
- Ofisin fəaliyyəti ilə bağlı inzibati işlərin görülməsinin təşkili
- Təmizlik işlərinin və daxili otaqların səliqəli saxlanılmasını təşkil edilməsi
- Göndərilməli və daxil olan sənədlərin qeydiyyatının aparılması və aidiyyəti üzrə bölüşdürülməsi
- Texniki şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı daxil olan sifarişlərin aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi.
- Sürücüləri koordinasiya etmək
- İşə davamiyyətə nəzarət etmək
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələb olunan keyfiyyətlər və əsas bacarıqlar:
- Təhsili-Ali
- İş təcrübəsi- Bu sahə üzrə ən azı 3 il
- Azərbaycan, rus, ingilis dillərini bilməli
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı
- Komanda da işləmək bacarığı
- Həm yazılı, həm də şifahi ünsiyyət bacarıqları

Əmək haqqı: 500-600 azn

İş qrafiki : Həftə içi 09:00-dan 18:00-a dək
Şənbə günü 10:00-dan 13:00-dək

Ünvan: Bakı şəh, Yasamal rayonu

Zəhmət olmazsa, mail ünvanı olaraq [email protected] qeyd edəsiniz. CV formaları ora göndərilsin.
İş elanı bölümündə CV-ləri saat 18:00-a dək göndərmələrini qeyd edəsiniz. Qeyd olunan saat vaxtından sonra göndərilən CV-lərə baxılmayacaq.

Son müraciət tarixi: 2021-11-10