Ofis meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
400-500

İş haqqında

- Ofisə yaxınlaşan qonaqları qarşılamaq, yönləndirmək, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq
- Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
- E-mail və yazışmaları həyata keçirmək, ümumi mailə gələn məktubları cavablandırmaq
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirmək, poçt və ya kuryer vasitəsi ilə ünvana çatdırılmasını təmin etmək (çap və skan edilməsi və s. bu kimi işlərin görülməsi)
- Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək (Kargüzarlıq işlərini aparmaq)
- Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün sifariş blankalarının hazırlanaraq müvafiq şöbəyə yönləndirmək
- Ofis üçün alınan təsərrüfat və ərzaq mallarının sifarişinə və düzgün alınmasına nəzarət etmək
- Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
- İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun şəkildə təşkil edərək icra etmək
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası;

Tələblər:
- Ali təhsil üstünlükdür
- Yaş həddi: 22-35 yaş
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi
- Sənədləşdirmə və yazışma işlərini bacarmalı
- Kollektivdə işləmək bacarığı
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və rus dili (ingilis dili arzuolunandır)
- Kompüter bilikləri: Ofis proqramları – Word, Excel, Outlook
- Ofis avadanlıqları ilə işləmək bacarığı
- Səliqəli , xarici görünüş, nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq

İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
- Ə/h: 400-500 AZN
- 5 günlük iş həftəsi ( 09:00 – 18:00).

Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “Ofis meneceri” mövzusu ilə email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur
Son müraciət tarixi: 2022.07.01