Ofis meneceri/Resepşn

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
250-400

İş haqqında

- Şirkətin adına gələn sənədlərin qəbul olunması və lazımi şəxslərə çatdırılması
- Xarici və daxili sənədlərin vaxtı-vaxtında aidiyyatı üzrə yerlərə çatdırılmasını təmin etməli
- Şirkətin maillərinə nəzarət etməli
- Ofis daxili və ofisə gələn zənglərə cavab verməli
- Ofis proqramlarında işləməyi bacarmalı
- Ofis üçün ləvazimatlr lazım olan təqdirdə şirkətlərlə əlaqə saxlamalı və bütün dəftərxana ləvazimatları və zəruri avadanlıqlarla təmin etməli
- Ehtiyac olduqda sənədlərin surətini çıxarmalı və ya skan etməli
- Ofis üçün qeydiyyat sisteminin yaradılması
- Ofis üçün inventarlar siyahısının hazırlanması
- Yerinə yetiriləcək vəzifələr üzrə tələb olunan bilik və bacarıqların təkmilləşdirilməsinə hazır olmalı
- Rəhbərliyin işi üçün lazım olan sənədləri və materialları hazırlamalı
- Rəhbərlik tərəfindən keçirilmiş iclas və iclasların hazırlanması üzrə işlər aparmalı
- İş Həftə içi 5 gün saat 09:00-dan 18:00-dək, həftənin şənbə günü saat 10.:00-dan 13:00-dək
- AR-Əmək məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə
- Əmək haqqı 250-400 AZN (Əmək haqqı artandır)

Namizədə tələblər:
- Azərbaycan və rus dilini təmiz bilməli, ingilis dili arzuolunandır
- 1 ildən 3 ilə iş təcrübəsi olmalı
- Məsuliyyətli olmalı və kollektivdə işləməyi bacarmalı
- MS Office Proqramlarını bilməsi

Xanım namizədlərə üstünlük veriləcək.
Maraqlananlar CV-lərinizi adviser@maybo.az adresinə OFİS MENECERİ başlığı ilə göndərə bilərsiniz.

Son müraciət tarixi: 2021-10-07