Operator call center

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini bilməsi;
- Stressə davamlılıq. Özünü idarə etmə və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Digər şəxslərlə ünsiyyət və münasibət qura bilmə bacarığı;
- Qrafika uyğun komandada, çox funksional rejimdə, zaman məhdudiyyətinə ciddi riayət edərək çalışa bilmə bacarığı;
- Peşəkarlığın inkişaf etdirilməsi arzusu və buna hazırlıq;
- Böyük həcmdə işlərə hazırlıq.
- Doğru və aydın tələffüz, yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət bacarığı;
- Kompüter proqramların bilmə bacarığı;
- Növbə ilə işləmək bacarığı (gecə növbəsi daxil olmaqla)..

Vəzifəsi:
- Daxil olan zənglərin qəbulu və emalı;
- Müştərilərə kartlarla əməliyyatlar üzrə və kart hesabların informasiyası və konsultasiyası ilə təmin edilməsi;
- Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumat verilməsi;
- Kart sahiblərindən olan sorğu və müraciətlərlə bağlı sənədləşdirilməsi;
- Müştəri sorğuların emalı;
- Xidmətə qoşulmaq üçün müştərilərin cəlb edilməsi ;

Namizədlərdən CV-i “Operator” mövzusu ilə hr@azericard.com ünvanına göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

Son müraciət tarixi: 2021-09-12