Receptionist

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
300

İş haqqında

Şəhər: Bakı
Yaş: 21-30 yaş
Təhsil: Ali
İş təcrübəsi: ehtiyac yoxdur

Vəzifə öhdəlikləri:
- Daxil olan zənglərin cavablandırılması və təyinatı üzrə istiqamətləndirməsi;
- Gündəlik sənədləşmə və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi;
- Kargüzarlıq işlərinin aparılması;
- Qonaqların qarşılanması, qeydiyyatı və servisi (çay, kofe, su);
- İşlə bağlı məlumatların və problemlərin rəhbərliyə çatdırılması;
- E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi;

Tələb olunan keyfiyyətlər:
- Azərbaycan dilində mükəmməl, səlis yazılı və şifahi bilməli, Rus dili üstünlükdür;
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarını tam sərbəst bilməli;
- Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək (printer, scan);
- Gözəl danışıq qabiliyyəti, işində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq;
- Yalnız xanım namizəd tələb olunur;
- İş qrafiki: 10:00 - 18:00 (5 günlük iş qrafiki)

Əmək haqqı: 300 AZN - Namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
Əlaqə üçün CV-lərinizi mailinə göndərin

Son müraciət tarixi: 2022.05.29