Satınalma mütəxəssisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
500-700

İş haqqında

VƏZİFƏ ÖHDƏLİKLƏRİ VƏ TƏLƏBLƏR:

ÖHDƏLİKLƏR
- Şirkətin çeşidinə uyğun olaraq Avropa, Çin, Türkiyə və digər ölkələrdən uyğun təchizatçıların tapılması,
- Fərqli təchizatçıların bənzər məhsullarının müqaisəsinin aparılması,
- Təchizatçılardan qiymətlərin alınması, müzakirə olunması və şirkətin maraqlarına uyğun endirimlərin alınması,
- Logistika/Gömrük mütəxəssisi ilə birgə istehsal müddəti, daşınma müddəti, xərclərinin hesablanması, maya dəyərinin və şirkətin anbarına təslimat müddətinin hesablanması, rəhbərliyə bildirilməsi,
- Fərqli çeşidlərə daxil ola biləcək yeni məhsullar haqqında məlumatların daima online araşdırılması,
- Şirkət əməkdaşları və rəhbərliyi ilə birgə xarici səfərlərə gedilməsi, sərgi ziyarətləri,
- Bəzi stok məhsullarının (çeşidinin) zamanında stok (istehsal və daşınma müddətlərini nəzərə almaqla) planlanmasının aparılması,
- Bənzər işlərin yerli təchizatçılarla aparılmasının təmin olunması,

TƏLƏBLƏR
- Xarici satınalmada iş təcrübəsi (ən azı 1 il),
- İngilis dilini ən azı intermediate səviyyədə bilməsi,
- Rus dili biliyi əlavə üstünlükdür,
- Yüksək səviyyədə punktuallıq,
- Detallara perfeksionist yanaşma,
- Yazılı komunikasiya imkanlarının yüksək səviyyədə olması.

İŞ ŞƏRTLƏRİ:
- Əmək haqqı başlanğıc (Net alacaq rəsmi maaş 500 AZN)
- Nahar şirkət tərəfindən qaşrılanmır
- Adaptasiya müddəti ödənişlidir (2 ay) və maaşı tam ödənilir
- Uyğun olduğu halda 2 ay sonra net 550 AZN
- Daha 4 ay sonra net 700 AZN
- Digər vəzifə perspektivləri də var
- İş yeri: Bakı ş. ərazisi
- İş vaxtı 9.00 – 18.00
- İlkin məlumatlandırma tam olaraq həyata keçiriləcək

CV göndərmək üçün:
1. Subject mövzusunda qeyd olunmalıdır: Satınalma (Xarici və yerli) mütəxəssisi
2. CV qeyd olunan e-mail ünvanına göndərilməlidir: eldar.ismayil@altair.az

Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı
(Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).

Son müraciət tarixi: 2021-06-05