Satınalma üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Vəzifə öhdəlikləri:
- Satınalma prosesini vaxtında, prosedur və proseslərə uyğun olaraq icra etmək
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması)
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların daxili və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlili
- Tender sorğularının hazırlanması və prosedura uyğun olaraq həyata keçirilməsi
- Şirkətlər qrupuna daxil olan müəssisələr üzrə sorğuların cavablandırılması

Tələb:
- Ali təhsil (Biznes, Təchizat, Maliyyə üzrə arzu olunandır)
- İstehsalat, İT, Marketinq alışları üzrə təcrübə
- Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan dili (İngilis və Rus dilləri üzrə biliklər arzu olunandır)
- MS office (yaxşı səviyyədə)

Əlavə tələb:
- Çeviklik, vəld qərar vermə və komandada işləmə bacarığı
- Problem həll etmə bacarığı
- Satınalma sorğularının analiz edilməsi və sorğulama bacarığı
- Ünsiyyətcil olması

Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş yeri : Bakı şəhəri
- Tibbi sığorta
- Nahar
- Korporativ nömrə
- Peşəkar təlimçi tərəfindən təlimlər

Tələblərə cavab verdiyiniz halda, müraciətlərinizi vakansiya başlığını “Satınalma üzrə mütəxəssis” qeyd etməklə göndərə bilərsiniz.
Son müraciət tarixi: 11 fevral