İş haqqında
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz :
- İnventarizasiya işinin aparılması;
- Satış nöqtələrinə yerində baxış keçirilməsi və əməkdaşlarımızın fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi;
- Tələb edilən hallarda rayon filiallarına ezamiyyətə gedilməsi;
- Distribyutor anbarlarında mövcud olan məhsulların sayımının həyata keçirilməsi;
- Audit işinin nəticəsi haqqında müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Təftiş kommisiyalarının tapşırıqları əsasında xüsusi audit yoxlamalarında iştirak edilməsi;
- Ticarət nöqtələrində rəqib şirkətlərin satış fəaliyyətinin və strategiyasının dəyərləndirilməsi;
- Aylıq olaraq müqaviləli ticarət nöqtələrində müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi;
- Xarici auditlə bağlı hesabatların təhlili və müvafiq sənədləşmənin aparılması;
- Hərəkətsiz debitor borclarının təyin edilməsi.
Sizdən tələb olunan sahə üzrə səriştə və bacarıqlar :
- Analitik düşünmə qabiliyyəti;
- Qərar vermə qabiliyyəti;
- Mübahisələrin həll edilməsi;
- Effektiv kommunikasiya;
- Nəzarət və əlaqələndirmə.
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi :
- Təhsil : Ali (iqtisadiyyat yönümlü);
- İş təcrübəsi : 1 il;
- Kompyüter bilikləri : MS Office (Excel, Word, Internet);
- Yaş həddi : 22-30;
- Avtomobilinin olması vacibdir.
Bizim iş şərtləri :
- İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
- İş saatları: 08:00-17:00;
- İş yeri : Şəki filialı.
Biz nə təklif edirik :
- Karyera və peşəkar inkişaf üçün əla imkanlar;
- Təlim və inkişaf proqramlarının geniş çeşidi;
- Mükəmməl peşəkar komanda və mehriban mühit;
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Satış Auditi-Şəki” yazaraq
[email protected] ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Son müraciət tarixi: 2021-08-22