Şəbəkə əməliyyat mərkəzinin mütəxəssisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əsas öhdəliklər:
- "PAŞA Technology" MMC-nin Data Mərkəzi obyektləri, hesablama və saxlama sistemlərinə 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi ;
- "PAŞA Technology" MMC-nin "Windows", "Linux" və "Unix" əməliyyat sistemlərinə əsaslanan İT və bulud sistemlərinin monitorinqi;
- "PAŞA Technology" MMC-nin bulud xidmətləri üzrə təkliflərinin monitorinqi (IaaS, SaaS, PaaS);
- Bulud infrastrukturunun idarə olunması məqsədilə yüksək səviyyəli avtomatlaşdırma imkanlarının təmin edilməsi üçün proqram təminatının yaradılması və İT əməliyyatları prinsiplərindən fəal istifadə;
- Şəbəkə əməliyyat mərkəzində müxtəlif alətlər dəstindən daxil olan həyəcan siqnallarının və bədbəxt hadisələrin çeşidlənməsi və yoxlanılmasının həyata keçirilməsi;
- Həyəcan siqnallarının araşdırılması və müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün müvafiq komandaya bildirilməsi;
- Şəbəkə əməliyyat mərkəzi tərəfindən idarə olunan təhlükəsizliyə nəzarət mexanizmləri vasitəsilə təsdiqlənmiş mexaniki, ssenariləşdiriliş və ya avtomatlaşdırılmış yumşaltma tədbirlərinin həyata keçirilməsi;
- Göstəriş əsasında yumşaltma və islahedici tədbirlərə yardımın göstərilməsi;
- İşlərin idarə olunması alətində işlərin emal edilərək yekunlaşdırılması;
- Şəbəkə əməliyyat mərkəzinin tərəfindən yekunlaşdırılmış əsas işlər üçün hadisə sonrası təhlilin aparılmasında iştirak;
- Şəbəkənin müdafiə sistemləri, müdaxilələrin aşkar edilməsi və qarşısının alınması sistemləri, VPN, veb tətbiqlərinin müdafiə sistemləri və bir sıra digər təhlükəsizlik məhsullarının trafik və qeydiyyat jurnalının monitorinqi;
- Effektiv TCP/IP şəbəkə bacarıqlarından istifadə edərək ümumi şəbəkə problemlərini təcrid etmək və diaqnoz qoymaq üçün şəbəkə nasazlıqlarının aşkarlanması və aradan qaldırılması;
- Telefon və digər elektron vasitələrlə qəbul edilmiş idarə edilən xidmətlərlə bağlı texniki yardım barədə sorğuların cavablandırılması ;
- Konfiqurasiya, texniki istismar, bədbəxt hadisələrin idarə olunması və digər məsələlərlə bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması (rəsmiləşdirilmiş xidmət səviyyəsi haqqında müqavilə çərçivəsində);
- Şirkət daxilində və müştərilərlə effektiv məlumat mübadiləsi aparmaq üçün "PAŞA Technology" MMC-nin sorğuların yönləndirilməsi sistemində tədbirlərin sənədləşdirilməsi;
- Müştərilərin idarə olunan cihazları vasitəsilə şəbəkə və ya bulud resurslarına çıxışla bağlı ehtiyaclarının qarşılanması və suallarının cavablandırılması;
- Müəyyən edilmiş siyasət, prosedur və təhlükəsizlik prosedurlarına əməl edilməsi;
- Problemlərin müstəqil şəkildə həll edilməsi və məruzə prosedurlarının başa düşülməsi;
- Müntəzəm əməliyyatların icrası zamanı həmkarlara və komanda üzvlərinə fəal yardımın göstərilməsi;
- İnfrastruktur nasazlıqlarının aradan qaldırılması;
- Proses və siyasətlərə davamlı yardım və uyğunluğun təmin edilməsi: İTİL (İnformasiya Texnologiyaları İnfrastrukturu Kitabxanası), bəxbəxt hadisələrin idarə olunması, problemlərin idarə olunması, texniki dəstək xidmətinin idarə olunması, dəyişikliklərin idarə olunması, əməliyyatların monitorinqi və fəaliyyətin məruzə edilməsi;
- Standart əməliyyat prosedurlarına uyğun olaraq müstəqil təchizatçı və podratçılarla münasibətlər, müqavilələr və onlar tərəfindən göstərilən xidmətlərin idarə olunması;
- Əməliyyatların səmərəliliyi, tapşırıqlar və layihələri müzakirə etmək üçün infrastruktur şöbəsinin rəhbəri ilə müntəzəm formal görüşlərdə iştirak etmək;
- Bədbəxt hadisələrin infrastruktur şöbəsinin rəhbərinə bildirilməsi;
- Maraqlı tərəflərlə bədbəxt hadisələr, baş verən nasazlıq və qüsurlar, həyata keçirilən müvəqqəti və islahedici tədbirlər barədə rəsmi hesabat vermək;
- "PAŞA Technology" MMC-nin monitorinq sistemlərinin idarə edilməsi və istismarı
- Bədbəxt hadisələrin müəyyən edilməsi, onların ağırlıq dərəcəsini və tələb olunan cavab tədbirini müəyyən etmək üçün təhlil və araşdırmanın aparılması;
- "PAŞA Technology" MMC-nin sistemləri və şəbəkələri üzrə nasazlıqların müəyyən edilməsi və cavab tədbirlərinin görülməsi, müstəqil təchizatçılarla əməkdaşlıq, nasazlıqların məruzə edilməsi və həll olunması;
- Kondisioner, UPS, generatorlar, enerji istehlakı, sağlamlıq, təhlükəsizlik və inzibati-təsərrüfat fəaliyyəti üzrə cari yoxlanışların monitorinqi və idarə olunması yolu ilə avadanlıqların texniki xidmətinin həyata keçirilməsi;
- Şəbəkə əməliyyat mərkəzi üçün müntəzəm əməliyyatlar zamanı istifadə olunan proses və prosedurların məlumat bazası və texniki sənədlərinin saxlanılması;
- Kolokasiya, müştəri üçün ehtiyat surətlərin yaradılması şəbəkəsi və internet xidməti provayderi xidmətləri üçün 1-ci səviyyəli yardımın göstərilməsi;
- Tələb olunduqda 24/7 işə çağırılmağa hazır olmaq;
- Təhlükəsizlik hadisələri zamanı hücumun səviyyəsini və biznesə təsirlərini müəyyən edən, bədbəxt hadisələrin qarşısının alınmasının ən yaxşı yolları, o cümlədən bu cür hadisələrin yenidən baş verməsinin qarşısını almaq üçün sistemlərin gücləndirilməsi və yumşaltma tədbirləri ilə bağlı tövsiyələr verən texniki nasazlıqların məruzə edildiyi şəxs kimi çıxış etməyə hazır olmaq;
- Rotasiya əsasında iş saatlarında əlavə və həftə sonları işə gəlmək tələb olunacaqdır;
- Müştərilərin istismar və sahə işlərini həyata keçirmək üçün bəzi hallarda iş saatlarından əlavə işləmək tələb oluna bilər;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:
Təhsil:
• Mühəndislik və ya Texniki sahə üzrə Ali təhsil;
• Texnologiya sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər tərəfindən verilmiş əlavə sertifikatların olması üstünlükdür.

Təcrübə və bacarıqlar:
• Texniki dəstək və ya bənzər rol üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
• Güclü şəbəkə diaqnostikası bacarıqları;
• "Linux" əməliyyat sisteminin əmr sətri interfeysi üzrə əsas bacarıqlar;
• "Windows" əməliyyat sistemi üzrə əsas bacarıqlar;
• Gərgin fəaliyyət göstərən komandada effektiv çalışmaq, tez öyrənmək və bir çox problemi həll etməyi bacarmaq;
• Güclü analitik bacarıqlar, müxtəlif mənbələrin məlumatlarını müqayisə etmək və şərh etmək qabiliyyəti;
• Biliyini artırmaq və özünü inkişaf etdirmək arzusu;
• Gündəlik əməliyyatlarda dürüst olmaq;
• Əməliyyatların keyfiyyətini təmin etmək;
• Qurum daxilində, həmkarlar, təchizatçılar və tərəfdaşlarla sıx əməkdaşlıq prinsiplərinə əməl etmək;
• İnsanlarla təbii və effektiv şəkildə ünsiyyət qurmaq;

Kompütür Bilikləri:
• "Microsoft Office" proqramlarından istifadə bacarıqları ;
• Data Mərkəzləri mühiti və "Tier" standartları üzrə bilik;
• Bulud modelləri və bulud təhlükəsizliyi üzrə bilik;

Dil bilikləri:
• İngilis dili - Yaxşı
• Azərbaycan dili - Ana dili
• Rus dili – Yaxşı

Müraciət etmək istəyən namizədlər vakansiyanın adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-ni talents@pasha-technology.com ünvanına göndərə bilərlər. İşə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün vakansiyanın tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Son müraciət tarixi: 30 oktyabr 2021-ci il.