Strategiya və Biznes İnkişafı Meneceri

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Namizədə dair hədəflər tələbələr:
- Ali təhsil (Maliyyə və ya Biznesin idarəedilməsi, Marketinq sahəsində);
- Bankçılıq sahəsində 3+ il peşəkar təcrübə, Biznesin İnkişafı sahəsində 3 + il iş peşəkar təcrübəsi, B2B, B2C iş xüsusiyyətlərinin praktiki biliyi, Strategiya, marketinq, brendinq, reklam, İT sahəsində təcrübə;
- Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl bilik;
- Idarəetmə bacarıqları və liderlik təcrübəsi;
- Analitik və problemlərin həll edilməsi bacarıqları;
- Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı;
- Proaktiv, həm avtonom həm də komandada işləməyi bacarmaq;
- Stressə davamlı və irəliyə doğru düşünən qətiyyətli;
- Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
- Şirkətin uğurlu imicinin yaradılması;
- Vaxtın idarə olunması, dinləmə, tənqidi düşüncə kimi bacarıqlara sahib olmaq.

Digər:
Şirkətin biznes portfelinin genişləndirilməsi, şirkətin xidmət və ya məhsullarının bazar payının artırılması, Satışın təşviqi proqramlarının yaradılması, yeni satış kanallarının yaradılması, şirkətin biznes fəaliyyətinin şaxələndirilməsi;
Biznesin genişləndirilməsi və layihənin idarə edilməsi üçün yeni ideyaların yaradılması üzrə təcrübə;
Məhsulun inkişafı planının tərtib edilməsi və fəaliyyət strategiyasının seçilməsi, Məhsulun yaradılmasına və iş strategiyasının işlənib hazırlanmasına yönəlmiş davamlı ideya və resurslar axınının saxlanması;
Yeni məhsulun daxili bazarlara çıxarılması üzrə təcrübə;
Vəsaitlərin planlaşdırılması, reklam büdcəsinin icrasına nəzarət üzrə təcrübə;
Çevik, cəld və keyfiyyətli qərarların qəbul edilməsi əsasında idarəetmə;

Vəzifə öhdəlikləri:
Müəssisənin inkişaf planlarının işlənib hazırlanması üzrə sistemli işin təşkili, fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması və bütün xidmətlərinin təkliflərinin toplanması və təhlili, inkişaf planlarının (yerinə yetirilməsi və monitorinqi inkişaf planlarının həyata keçirilməsi. Layihənin maliyyə gəlirini və göstəricilərini biznes planda əks edilməsi;
Əsas müştərilərlə işgüzar görüşlər keçirilməsi;
Həm mövcud ixtisaslar, həm də yeni istiqamətlər üzrə əlavə müştərilərin cəlb edilməsi strategiyasının işlənib hazırlanması üçün icraçı direktor və satış departamenti ilə birlikdə işləmək;
Müxtəlif layihələr, metodologiyaların həyata keçirilməsi məqsədilə funksional Qruplar ilə ( Maliyyə, Risklərin idarəedilməsi, HR, Audit, İT, Layihələrin idarəedilməsi, Strategiyanın idarəedilməsi və s) qarşılıqlı əməkdaşlığın həyata keçirilməsi;
Qiymət strategiyasının hazırlanması və məhsulun yerləşdirilməsi;
Həm maliyyə faydalarına, həm də müştəri məmnuniyyətinə diqqət yetirən inkişaf strategiyasının hazırlanması;
Əməliyyat dəyişikliyini həyata keçirmək üçün lazımi planlaşdırmanı həyata keçirilməsi;
Biznes fəaliyyətinin yaxşılaşdırılması üçün yolların axtarılması;
Müştəri təcrübələrini dərindən dərk edilməsi, məhsul boşluqlarının müəyyənləşdirilməsi və doldurulması, bazar payını artırılması, müştəri təcrübəsini yaxşılaşdıran və böyüməyə təkan verən yeni ideyaların yaradılması;
Məhsul strategiyasını təfərrüatlı tələblərə və prototiplərə çevirilməsi;
Məhsul xətti strategiyasına uyğun olmasını və mesajın effektiv şəkildə çatdırılmasını təmin etmək üçün tanıtım planların qiymətləndirilməsi;
Maarifləndirmə və anlayış yaratmaq üçün bir məhsul müjdəçisi kimi çıxış edilməsi
Şirkətin məhsul və xidmətləri haqqında rəy almaq üçün müştərilərə baş çəkərək şirkəti təmsil edilməsi;
Kommersiya təklifləri və satış materialları hazırlayın. Tender sorğularına cavablar formalaşdırmaq;

Son tarix: 2022.02.04