Telefon Mərkəzinin Təmsilçisi

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Razılaşma

İş haqqında

Əsas vəzifə borcları:
- Şirkətin Çağrı Mərkəzinə daxil olan zəngləri qəbul etmək və cavablandırmaq;
- Ehtiyac yarandığı təqdirdə qeydiyyata alınmış çətinlikləri, digər şöbələrə yönəltmək və bu çətinliyi vaxtında aradan qaldırıb, müştəriyə dərhal geri dönüş zəngi edib məlumatlandırmaq;
- Şirkətin məhsulları haqda, zəng edən müştərilərə ətraflı məlumat vermək;
- Yeni müştərilərin telefon vasitəsilə cəlb etmək;
- Müştərilərdən gələn sifarişləri qəbul etmək və qeydiyyatın aparmaq;
- Müştərilərdən gələn sorğu, istək və şikayətləri dinləmək və həll etmək;
- Sistemə daxil olan zənglərin qeydiyyatını düzgün aparmaq;
- Qeydiyyata alınmış müştərilərin müraciətlərinin vaxtında həllinə nəzarət etmək və geri dönüş zəngləri etmək;
- Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq;
- Müştəri ilə əks əlaqə qurmaq;
- Müştəriləri hər zaman diqqət mərkəzində saxlamaq;

İşin səmərəliləşdirilməsi və principləri:
- Sənədləşmə xidməti dəqiq qurulmalıdır;
- Şəxsi keyfiyyətlər:
- Komandada işləmək bacarığı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı, stressə davamlılıq
- İş mədəniyyəti və ixtisas səviyyəsi artınimahdır;
- Sənədlər üzrə məlumatarxivlənməlidir və elektron formatda saxlanılmalıdır;

Namizədə tələblər
- Orta ixtisas, ali təhsil
- Ən azı 2 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan/ rus dillərini mükəmməl bilmək
- Şəxsi keyfiyyətlər: Komandada işləmək bacarığı, yüksək səviyyədə ünsiyyət qurmaq bacarığı, stressə davamlılıq

E-mail : hr@azqtel.com
Son müraciət tarixi: 2021-08-06