Texniki dəstək üzrə mütəxəssis

Şirkət haqqında
Əmək haqqı
Müsahibə əsasında

İş haqqında

Vəzifə funksiyaları
- İstifadəçilərin daxil olan müraciətlərini icrasına həyata keçirir;
- ServiceDesk portalında işləmə bacarığı;
- Telefon zəngləri və ya şifahi formada daxil olan müraciətləri qeydiyyatını aparır və icrasını həyata keçirir;
- Daxil olan problem və insidentlər və eləcə də onların həlli barədə məlumatları sistemə daxil edir;
- Daxil olan yazılı müraciətləri əsas tutaraq Şirkətın istifadəçilərinin texniki dəstəklənməsi;
- Şirkətin kompüter və ofis texnikasının mütəmadi profilaktikası və diaqnostikasının keçirilməsi, eləcə də profilaktika və diaqnostika zamanı ortaya çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Xidmət zamanı qarşılaşılan problemlər barəsində rəhbərliyə məlumat vermək;
- Yeni kompüterlərin hazırlanması və proqram təminatları ilə təmin edilməsini həyata keçirmək;
- Yeni iş yerlərinin hazırlanması, Cəmiyyətin cari və yeni açılan filiallarının İT infrastrukturun qurulması, kompüter və ofis texnikasının sazlanması;
- Şirkət əməliyyat proqramında yeni istifadəçilərin, bloka düşən mövcud istifadəçilərin açılması;
- Cəmiyyət və onun filiallarında lazım olan texniki avadanlıq, preferiya qurğuları və.s təlabatı haqqında rəhbərliyə yazılı məlumat vermək;
- Təhlükəsizlik kameralarının qurulması, texniki dəstəyi;
- Əmək müqaviləsi, Şirkətın Nizamnaməsi, idarəetmə orqanlarının və/və ya departamentin (filialın) əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər şirkətdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra olunması;

Komputer bacarıqları
- “Hardware” və “Software” sistemlərinin quraşdırılması.
- Windows XP /WIN 7/WIN 8.1/WIN 10.
- Şəbəkə avadanlığı, WiFi access-pointlərlə işləmək bacarığı.
- Kabellərin sonlandırılmasını bilməli.
- Printerlərin və digər periferik qurğularla bağlı proqram səviyyəli nasazlıqlarının aradan qaldırılmasını bacarmalı.
- Analitik düşünmək və problemi qısa zamanda həll etmək bacarığı olmalı.
- Məsafədən idarəetmə proqramları ilə işləmək bacarığı olmalı (remote service)

Tələblər
- Yaş həddi: 20-35.
- İş təcrübəsi: 2 ildən çox.
- Ali təhsil.
- Sürücülük vəsiqəsi.

- İş qrafiki: 5 günlük, 09:30-18:30.
- Əmək haqqı bilik və bacarığa əsasən mühasibə əsasında müəyyən ediləcək.

CV –ni Azərbaycan dilində career@mktcotton.com elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Texniki dəstək üzrə mütəxəssis” yazmaqla müraciət edilir.
Son müraciət tarixi: 2021-08-07