Effektiv Komanda İdarəetmə Bacarıqları
Komanda idarəetməsi nədir?
- Komandanın idarə edilməsi menecerin və ya təşkilatın bir vəzifə və ya ümumi məqsədi yerinə yetirmək üçün bir qrup insana rəhbərlik etmək bacarığıdır. Effektiv komanda idarəçiliyi komanda üzvlərini dəstəkləmək, onlarla ünsiyyət qurmaq və onları yüksəltməkdən ibarətdir ki, onlar öz bacarıqlarını ən yaxşı şəkildə yerinə yetirsinlər və peşəkarlar kimi inkişaf etməyə davam etsinlər.
Komanda idarəçiliyi niyə vacibdir?
Komandanın idarə edilməsi iş yerində bir sıra səbəblərə görə vacibdir:
- Danışıqlar və tənqidi düşüncənin tətbiqi ilə problemlərin həllini asanlaşdırır.
- Menecerlər və komanda üzvləri arasında açıq ünsiyyətə təşviq edir, yaxşı ünsiyyət bacarıqları və aktiv dinləmə formalaşdırır.
- Menecerlərin və komanda üzvlərinin aydın şəkildə müəyyən edilmiş ümumi məqsədə doğru işləməsini təmin edir.
- Menecerlərə komanda üzvləri üçün rolları və gözləntiləri aydın şəkildə təsvir etməyə kömək edir.
Əgər İdarəetmə sahəsində yenisinizsə və ya idarəetmə bacarıqlarınızı artırmaq istəyirsinizsə, burada komanda lideri kimi bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyin bir neçə yolu, eləcə də iş yerində real həyat nümunələri var. Effektiv komanda idarəetmə bacarıqlarının 8 nümunəsi:
1. İdarə etməkdənsə xidmətə diqqət yetirin
Effektiv menecerlər öz komandalarını idarə etməkdənsə xidmətə diqqət yetirirlər. Menecer olaraq siz hər zaman komanda üzvlərinizin ən yaxşı maraqlarını nəzərə almalı həm fərdi, həm də komanda məqsədlərinə çatmaqda onlara dəstək olmağa çalışmalısınız.
2. Həmişə haqlı olduğunuzu düşünməyin
Yaxşı bir menecer olmaq istəyirsinizsə, davamlı öyrənməyə açıq olmalısınız. Bir menecer olaraq idarə etdiyiniz komanda üzvlərindən daha yüksək vəzifə tutsanız da, işçilərinizin sizə gündəlik olaraq nə öyrədə biləcəyinə dair açıq fikirli olmalısınız. Komandanızdan öyrənməklə yanaşı, siz həm də ən son tendensiyalar və inkişaflardan xəbərdar olmalı,davamlı peşəkar inkişafınıza investisiya qoymağınızdan əmin olmalısınız.
3. Şəffaflığı prioritet edin
Açıq və ardıcıl ünsiyyət vasitəsilə şəffaflığın tətbiqi komanda üzvlərinizə ümumi iş məmnunluğu və məhsuldarlıq üçün vacib olan hörmət hissini duymağa imkan verir. Bu, həm də iş yerində fikir və həll yollarına töhfə verməklə bağlı komanda üzvlərinizə daha çox güvənmələrinə kömək edə bilər ki, bu da nəticədə iştirak edən hər kəsə fayda verə bilər.
4. Sərhədləri təyin edin
Komandanıza mehribanlıqla və hörmətlə yanaşmaq istəsəniz də bəzən sərhədlər təyin etmək və səlahiyyətinizi təsdiqləmək də vacibdir. Komanda üzvləri bilməlidirlər ki, sizin işiniz onların işlərinin səmərəli şəkildə yerinə yetirilməsini təmin etməkdir və lazım gəldikdə intizam tənbehi tədbirləri görməlisiniz.
5. Müsbət bir iş sahəsi təmin edin
İş dünyası tez-tez mənfəət marjaları, risk qiymətləndirmələri və performans qiymətləndirmələrini ehtiva edən ciddi bir yer olsa da, araşdırmalar göstərir ki, ofisdə bir az yumor və laqeydlik məhsuldarlığa olduqca müsbət təsir göstərə bilər. Mümkünsə, əyləncəli iş gəzintiləri təşkil edin, bəzi bitkilər və parlaq rənglərlə ofis mühitini canlandırın. İşə bir dəstə çiçək gətirsəniz və ya hərdən bir zarafat etsəniz, bu, komandanızın gününü işıqlandıra və iş yerində xoşbəxtlik mədəniyyətini inkişaf etdirə bilər.
6. İş yerində daimi və effektiv ünsiyyəti vurğulayın
Effektiv idarəetmənin ən vacib aspektlərindən biri ünsiyyətdir. Effektiv ünsiyyət diqqətli dinləmə ilə başladığı üçün siz komanda üzvlərini həqiqətən dinləməklə, onların fikirlərini və töhfələrini nəzərə alaraq onlara nümunə olmalısınız. Siz həmçinin komanda üzvlərinin nəzakətli və hörmətli şəkildə fikirlərini ifadə etmək azadlığına malik olduğu bir iş mühiti yaratmağa çalışmalısınız.
7. Komandanızın böyüməsini təşviq edin və inkişaf etdirin
İşçi heyətiniz bilməlidir ki, sizin onların şəxsi inkişafına marağınız var və siz onların məqsəd və arzularını dəstəkləyirsiniz. Bu o deməkdir ki, siz həmişə komandanızı inkişaf etdirməyin və zənginləşdirməyin yollarını axtarmalısınız, məsələn, onlara seminarlarda və konfranslarda iştirak etmək,təlim və sertifikatlaşdırma vasitəsilə yeniliklərdən xəbərdar olmaq imkanları ilə təmin etməlisiniz.
8. Dəyişikliyə açıq olun
Nümunəvi menecer olmaq üçün dəyişməyə açıq olmalısınız. Bu, lazım olduqda idarəetmə tərzinizi uyğunlaşdırmağı və müxtəlif komanda üzvlərinin fərqli yanaşma və iş üsullarına malik ola biləcəyini başa düşməyi əhatə edir. Yeni texnologiyaların sınaqdan keçirilməsinə və adi idarəetmə metodunuzun artıq istənilən nəticəni vermədiyi zaman dəyişdirilməsinə açıq olun.
İstənilən hallarda kiçik də olsa komanda ilə iş ehtiyacı ilə qarşılaşa biləcəksiniz, odur ki, bu qeydləri nəzərə alın və cəhd etmıkdən qorxmayın.
Uğurlar !!!