frilans-dizaynerler-ucun-tovsiyeler

Frilans dizaynerlər üçün tövsiyələr

Frilans işlər pandemiyanın da təsiri ilə son dövrlərdə aktuallaşmağa başlayıb. Hazırda əmək bazarında frilans işlər görən bir çox müəssisə və şəxslər var. Bununla yanaşı kifayət qədər müştərisi olmadığına görə işini dayandırmalı olan müəssisə də mövcuddur. 
Veb dizayn sahəsi də digər biznes sahələri kimi uğur qazanmaq üçün, gələcəkdə potensial layihələr almaq üçün mövcud müştərilərlə yaxşı əlaqələr qurmağı tələb edir. Bununla yanaşı daha çox layihə və iş imkanları üçün əlaqə şəbəkənizi genişləndirməlisiniz.
Bəs daha çox müştəri əldə etmək və ya hazırda əlinizdə olan müştəriləri saxlamaq üçün nə etmək olar? Gəlin birlikdə baxaq. 

1. Bacarıqlarınızı təkmilləşdirməyi heç vaxt dayandırmayın
Hələ də HTML 4 -dən istifadə edə bilərsiniz, amma dizaynerlərin və developerlərin əksəriyyəti artıq HTML 5 ilə işləyirsə, bu artıq sizin bir addım geridə olduğunuzu göstərir.
Müştəriniz sizdən daha son versiyalarla daha çox yenilənəndə, etdiyiniz işdə yaxşı deyilsinizsə və ya daha da pis olsanız, müqavilə bağlaya və ya mövcud müştərilərinizi saxlamağın heç bir yolu yoxdur.
Beləliklə, müştərilərinizi təəccübləndirmək üçün yeni bir bacarıq əldə etməli olduğunuzu hiss edirsinizsə, bunu mütləq yoxlayın.
Yeni bir bacarığa yiyələnmək və ya veb dizaynla bağlı daha çox məlumat əldə etmək və yeniliklərdən xəbərdar olmaq lazım gəldikdə internet sizə lazım olan hər şeyi təmin edir. Məlumat, dərsliklər və mənbələr internetdə var və pulsuzdur!


2. İşinizlə bağlı daha çox paylaşım edin.
Əlbəttə ki, gördüyünüz işlərlə, fəaliyyətinizlə bağlı yenilikləri ətrafınızdakı insanlarla, şəbəkənizlə bölüşmək əsas şərtlərdən biridir. Nə edirsiniz, nəyi bacarırsınız, hansı xidməti göstərirsiniz və s.
İşinizi daha çox insanın görməsi üçün onu sosial media hesablarınızda paylaşa və ya portfelinizi bloqunuzda yerləşdirə bilərsiniz. İstənilən halda hər hansı bir məcranı işlərinizin təqdimatı üçün istifadə etmək daha geniş kütləyə çatmağınıza kömək edəcək. 
İşinizi daha peşəkar formada təqdim etmək üçün bloq yaratmağınız daha effektiv ola bilər. Bloqunuzda veb dizaynla maraqlanan şəxslər üçün tövsiyələr paylaşa və xidmətlərinizi təqdim edə bilərsiniz. Bu metodla özünüzü daha yaxşı təqdim edərək özünüzə möhkəm bir müştəri bazası toplaya bilərsiniz. 

3. Müştərilərinizi tanıyın və anlayın
Müştəriləriniz üçün edə biləcəyiniz ən yaxşı şey onları yaxşı başa düşməkdir. Dostlarınız və ailə üzvlərinizlə necə münasibət qurursunuzsa, müştərilərinizlə də eyni müsahibəti qurmaq onları daha yaxşı başa düşməyinizə gətirib çıxaracaq. Çünki yaxşı tanımadığınız insanların nə istədiyini bilmək də çətindir, tanıdığınız təqdirdə isə ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək və ona uyğun xidmət təklif etmək daha asandır. Bununla yanaşı, müştəriləriniz də sizi yaxşı tanımalı və başa düşməlidirlər ki, sizdən nə gözləyəcəklərini bilsinlər.

4. Peşəkarlığı qoruyun
Müştərilərinizlə şəxsi səviyyədə münasibət qurduğunuz zaman belə peşəkar əlaqələr qurduğunuzdan əmin olun. Müştərilərinizlə mehriban olmaq, peşəkarlığı atıb hər şeylə məşğul ola biləcəyiniz mənasına gəlmir. Bu işinizə böyük zərbə vura bilər.
Blog yazmaq, reklam etmək və ya xidmətlərinizi tanıtmaq kimi etdiyiniz hər şeydə mümkün qədər peşəkar olun. Bu, müştərilərinizin yaxşı imicini qorumağa kömək edəcək. Kifayət qədər peşəkar olmadığınızı başa düşdükdə müştərilərinizlə münasibət qurmaqda çətinlik çəkəcəksiniz.
 


Dizaynerlər və Developerlər üçün LinkedIn Qrupları


Linkedin ancaq sahə mütəxəssislərinin sosial şəbəkə olaraq istifadə etdiyi və ya ancaq CV-nizi iş tapmaq üçün yerləşdirə biləcəyiniz bir yer deyil. Düşündüyünüzdən daha çoxudur. Əslində Linkedin qruplarında kifayət qədər aktiv paylaşımlar edilir. Bəs bu qruplara qoşulmaq haqqında necə? Düşünmüsünüz? Ümumiyyətlə, bu qruplardan nə əldə edə bilərsiniz? Bu qruplara qoşulmaqla mütəxəssislərin təcrübələri ilə tanış ola, yeniliklərdən xəbərdar ola və şəbəkənizi genişləndirə bilərsiniz.
1.    Designers Talk
DesignersTalk dizaynerlərə fikirlərini bölüşmək və bir-birlərindən öyrənmək imkanı verən bir qrupdur. Qrupda dünyanın hər yerindən olan qrafik və veb dizayn mütəxəssisləri dizayn, sahə xəbərləri, frilans işlərlə bağlı müxtəlif müzakirələr aparır.
Dizaynerlərin xəbər paylaşa biləcəyi və peşənin digər üzvləri ilə sahə ilə bağlı mövzuları müzakirə edə biləcəyi aktiv bir cəmiyyətdir. Qrupda həm də ara-sıra tam ştat, yarım ştat və frilans işlərin də paylaşıldığını görə bilərsiniz.  
2.    Web Design
Web Design müxtəlif təcrübəyə sahib olan dizaynerlərin bir araya gələrək ən son yeniliklərlə bağlı müzakirələr etdiyi bir qrupdur. Həmçinin dünyanın hər yerindən olan yaradıcı düşüncəli insanların bu sahədə peşəkar olmaq üçün biliklərini bir -biri ilə paylaşa biləcəyi bir əhatədir.
3.    UX Pros
UX Pros qrupunda UX trendlərini və ən yaxşı təcrübələri sizin kimi digər peşəkar dizaynerlərlə müzakirə etmək imkanınız var. Bu qrupda üzvlər digərləri arasında tədqiqat texnikası, interfeys dizayn strategiyaları və prototip vasitələri kimi mövzuları müzakirə edirlər.
4.    Creative Directors & Art Directors Worldwide
Creative Directors & Art Directors Worldwide qrupu fikir mübadiləsi, peşəni inkişaf etdirmək və bilik mübadiləsi ilə məşğul olan dizaynerlərin və yaradıcı direktorların qlobal birliyidir. Gələcəkdə yaradıcı direktor olmağı hədəfləyən dizaynerlər üçün idealdır.
5.    Full-stack web developer
LinkedIn-dəki Full-Stack Web Developer qrupunun 21.000-dən çox üzvü var, həm mütəxəssislər, həm də seçdikləri sahə haqqında biliklərini genişləndirməyi hədəfləyən yeni başlayanlar üçün ideal şəbəkədir. Əgər bu sahədə mütəxəssissinizsə və ya mütəxəssis olmağı hədəfləyirsinizsə, onda qrupa qoşulmaqdan və digər üzvlərlə fikir mübadiləsi aparmaqdan çəkinməyin.