pozitiv-is-muhitinin-xususiyyetleri--

Pozitiv İş Mühitinin Xüsusiyyətləri

İşlə yanaşı, ətraf mühit amili də işçilərin işə münasibətinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir. İş mühiti dedikdə, işçilərin həmkarları və rəhbərləri ilə münasibətləri, təşkilat mədəniyyətini, şəxsi inkişaf üçün otaqları və s. nəzərdə tutulur.

Pozitiv iş mühiti işçilərin işdə yaxşı hiss etməsinə səbəb olur və bu da gün boyu onların motivasiyasını təmin etməyə kömək edir.

Əgər siz yeni bir iş axtarırsınızsa, bu mərhələdə iş mühitinin qiymətləndirilməsi vacib addımdır. Çünki müraciət etdiyiniz iş yeri gələcəkdə işləmə ehtimalınız olan müəssisədir və bunu nəzərə alaraq hər şeyi götür qoy etməlisiniz.

Əmək bazarında olan mövcud işlərə görə, bu məqalə bir az ümumidir və bütün iş növlərinə aid olmaya bilər. Ancaq indi sadalayacağımız bu keyfiyyətlər əksər işlərdə işçilər və işəgötürənlər tərəfindən diqqət yetirilir. Gəlin bu keyfiyyətlərə nəzər yetirək.

1. Şəffaf və Açıq Ünsiyyət

Əslində, şəffaf və açıq ünsiyyət forması işçinin dediklərinin dəyərli olduğunu hissetmə ehtiyacını qarşılayır. İşçilərə təşkilata aid olduqlarını hiss etdirən budur.

İş daha sonra mənalı olur, çünki işçilər bilirlər ki, onlar bağlı olduqları şirkət və ya qurum üçün faydalıdırlar.

Beləliklə, hər kəsin öz maaşlarından başqa nə üçün işlədiklərini bilməsini vacibdir və buna görə də  işçilərin vaxtaşırı olaraq tədbirlər, görüşlər və s. zamanı təşkilatın fəlsəfəsini, missiyasını və dəyərlərini müzakirə etməsi vacibdir.

Açıq müzakirələrin aparılması insanları cəlb edir və onlara şirkət məqsədlərinə necə nail olmaq barədə öz fikirlərini və perspektivlərini bölüşməyə imkan yaradır. Bundan sonra rəhbərlik tərəfi təşkilatın missiyasını necə yerinə yetirməklə bağlı öz perspektivlərini bölüşür.

Bu tip ikitərəfli açıq ünsiyyət sonda iyerarxik və ya bürokratik təşkilatlarda mövcud olan maneələri aradan qaldırır. Bununla yanaşı, bu proses həmkarlar, eləcə də tabeliyində olanlar və rəhbərlər arasında gündəlik qarşılıqlı əlaqələrə inamı artırır.

Belə olan halda hər kəs təşkilatın missiyası ilə daha çox birləşir. Rəsmi statusundan asılı olmayaraq bütün işçilər arasında qarşılıqlı hörmət olur. Bu zaman işçilər iş prosesini yaxşılaşdırmaq üçün ideyalar təklif etməkdən çəkinmir və bununla da təşkilatdakı hər kəs bu fikir mübadiləsindən faydalanır.

2. İş-Həyat balansı

İş və şəxsi həyat arasında bir növ tarazlıq olmalıdır. Ümumiyyətlə, bu balans hissi işçilər arasında iş məmnuniyyətini artırır, çünki onlar hiss edirlər ki, onlar həyatın digər sahələrində də fəaliyyətdədirlər.

İşçilər həyatda müxtəlif ehtiyaclarını və məqsədlərini məsələn, ailə, dostlar, mənəvi axtarışlar, özünü inkişaf və s. yerinə yetirdikdə, özləri haqqında daha inamlı hiss edə və işdə əllərindən gələni edə bilərlər. Bu da təbii olaraq bir çox bacarığın inkişafına təsir edir. Məsələn, iş və həyat balansı iş-həyat balansı yaradıcılığı və ümumi vəziyyəti dəyərləndirə bilmə bacarığını inkişaf etdirir.

Çox vaxt yaxşı nəticə əldə etmək üçün çox səy göstərən və şəxsi vaxtlarını işə sərf edənlər 'yaxşı' işçilər kimi qiymətləndirilir. Bəzi işçilər sadəcə iş üçün həyatlarının digər aspektlərinə laqeyd yanaşmağı üstün tutan iş adamlarıdır. Menecerlər bunun düzgün olmadığını göstərməyə borcludurlar. Onlar bunu yaxşı iş-həyat balansı vərdişlərini qoruyan (məsələn, işi vaxtında tərk edən) və yaxşı performans göstərə bilən işçiləri mükafatlandırmaqla edə bilərlər. Bu halda, şirkət iş-həyat balansı tələbi ilə bağlı qəti mövqe tuta bilər, bunu işçiləri həyatlarında belə bir tarazlığın olmasının faydaları haqqında məlumatlandırmaqla və ya bu tarazlığı şirkət missiyasının bir hissəsinə çevirməklə edə bilər.

3. Təlim və inkişaf yönümlü

Dəyişikliklərin hər zamankindən daha geniş vüsət aldığı bir dövrdə şirkətlərin dəyişikliklərdən xəbərdar olması və işçilərini buna uyğun məlumatlandırması zəruridir. Məsələn, texnologiya o qədər sürətlə inkişaf edir ki, on il əvvəl ümumi istifadə edilən proqramlar, alətlər və s. bu gün köhnəlmiş ola bilər (məsələn, Zip diskləri, dial-up modemləri və s.).

Dəyişikliyə uyğunlaşmaq bu dövrdə heç olmadığı qədər vacibdir. Bu həm fərdə, həm də şirkətin özünə aiddir. Təlim və inkişafa yönəlmiş şirkətin bütövlükdə qurumun məhsuldarlığını artırmaq üçün işçilərini maarifləndirməklə bağlı aydın bir yol xəritəsi olur. Əslində, inkişaf etdirilə bilən iki növ bacarıq var: Texniki bacarıqlar və yumşaq bacarıqlar.

Texniki bacarıqlar: öyrədilə bilən qabiliyyətlər və ya ölçülməsi mümkün olan bacarıqlardır.

Yumşaq bacarıqlar: Bu bacarıqlar isə subyektiv bacarıqlardır və ölçülməsi daha çətindir. Buna misal olaraq kommunikasiya, empatiya və s. bacarıqları misal çəkmək olar.

Müsbət iş mühiti səmərəliliyi artırmaq və işçilər arasında müsbət münasibət aşılamaq üçün müntəzəm təlimlərin keçirildiyi iş mühitidir.

4. Güclü komanda ruhu

İnsan sosial varlıq olduğuna görə iş mühitindən iş yoldaşlarından dəstək gözləyir və hər hansı bir qrupa aid olma ehtiyacı hiss edir. Çətin vaxtlarda komanda istənilən problemin öhdəsindən birlikdə gəlməyi bacarmalıdır. Bununla komandada birlik hissi yaranır və bu xüsusiyyət işçilərə tək özləri üçün işləmədiklərini hiss etdirir. Bu da komanda ruhunu formalaşdırır.

Güclü komanda ruhunu aşılamaq asan deyil, çünki bu, komanda yoldaşları arasında perspektivlər və iş üslublarındakı fərqlərin qəbulunu və tolerantlığı özündə birləşdirir və bütün komanda üzvlərinin fərqlərə fikir vermədən ümumi bir məqsəd üçün çalışmaları deməkdir.

Komandanın hər bir üzvünün müsbət tərəflərinə diqqət yetirməsinə və mənfi tərəflərini inkar etməsinə imkan verən komanda oyunları komanda ruhunu formalaşdırmaq üçün effektivdir. Eksklüzivliyi göstərmək üçün komandanızın hər bir üzvü üçün ad günləri kimi tədbirləri qeyd edin. Problemləri birlikdə həll edin. Əsasən, nə edirsinizsə, onu komanda olaraq edin.

Komanda ruhu güclü olduqda, üzvlər etiraz etmədən komanda olaraq qəbul edilən hər hansı qərarı dəstəkləməyə meylli olurlar. Bu da təbii olaraq müsbət iş mühitinin yaranmasına gətirib çıxarır.