"Texniki dəstək" sahəsi ilə maraqlanırsınızsa bu təlim sizin üçündür
"Texniki dəstək" sahəsi ilə maraqlanırsınız, amma haradan başlayacağınızı bilmirsiniz? Elə isə, bu təlim sizin üçündür!
Təlim müddətində toxunulacaq mövzular bunlardır:
-- Help Desk nədir? Help Desk işçisinin işi nədən ibarətdir?
-- Help Desk niyə vacibdir?
-- Yaxşı bir Help Desk işçisi hansı keyfiyyətlərə sahib olmalıdır?
-- IT sahəsinə yeni başlayan biri üçün Help Desk işində işləməyin faydaları nədir?
-- Help Desk işçisi olmaq üçün hansı mənbələrdən istifadə etmək olar və necə hazırlaşmaq olar?
-- Help Desk üzrə Beynəlxalq Sertifikatlar
-- CompTIA A+ beynəlxalq imtahanına hazırlıq
Tarix: 30 sentyabr 11:00
Ünvan: Azaro Plaza, 3-cü mərtəbə (Bakı Konqres Mərkəzinin yaxınlığı)
İstər yeni başlayanlar, istərsə də sahə ilə mövcud biliklərini artırmaq istəyənlər üçün çox faydalı olacaq bu təlimi qaçırmayın!